کمالی پور: جریان های سیاسی از هرگونه اقدام توأم با اختلاف افکنی پرهیز نمایند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یک عضو فراکسیون مستقلین مجلس با تاکید بر اینکه باید مسئولان، جریان های سیاسی و مردم در جهت وحدت حرکت نمایند، گفت: از آن جا که کشور از اختلاف و تشتت ضربه می خورد باید جریان های سیاسی از هرگونه اقدام توأم با اختلاف افکنی پرهیز نموده و در جهت توسعه کشور گام بردارند چون مسیری غیر از این خیانت در حق مردم است.

کمالی پور: جریان های سیاسی از هرگونه اقدام توأم با اختلاف افکنی پرهیز نمایند

یحیی کمالی پور در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد لزوم تغییر رویکرد جریان های سیاسی برای کنارگذاشتن اختلافات جناحی و اولویت قرار دادن منافع ملی کشور در ورود به دهه پنجم عمر انقلاب گفت: انقلاب ما با وحدت یکپارچه مردم به پیروزی رسید، قطعاً برای تداوم این نهضت و این انقلاب باز هم احتیاج به وحدت داریم، آن چه می تواند عامل نجات کشور و تداوم این انقلاب باشد وحدت است، جریانات سیاسی هم باید به گونه ای مدیریت شوند که اختلاف نظرها در جهت توسعه کشور باشد نه به گونه ای که خود موجب ایجاد مسائلی باشد.

نماینده مردم جیرفت در مجلس اضافه نمود: در وضعیت فعلی و با توجه به مسائلی که در گذشته به وجود آمده مردم رویکرد مناسبی نسبت به جریانات سیاسی ندارند، ما در این جهت احتیاج به وحدت میان مسئولین و وحدت میان مردم داریم، کشور از جایی آسیب می بیند که در آن جا اختلاف باشد، امروز وحدت بیشتر از گذشته مورد احتیاج است، همه وظیفه دارند به این مهم توجه نمایند، اگر افراد به این مهم عمل ننمایند قطعاً به مردم خیانت کردند.

نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی در شرح نقش ریش سفیدان در به حداکثر رساندن همکاری های سیاسی جریانات گفت: ما کارنامه چندان درخشانی از ریش سفیدی ریش سفیدان جریانات سیاسی در این خصوص شاهد نبودیم، ما ریش سفیدانی در جریانات سیاسی داریم، ولی این ریش سفیدان خیلی نتوانستند با حل کردن مسائل کشور میان مردم آن چنان که باید اعتماد سازی نمایند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4567

به "کمالی پور: جریان های سیاسی از هرگونه اقدام توأم با اختلاف افکنی پرهیز نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمالی پور: جریان های سیاسی از هرگونه اقدام توأم با اختلاف افکنی پرهیز نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید