کنگره میان دوره ای جامعه جراحان ایران در رشت شروع شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، از امروز (چهارشنبه) شصت و هفتمین کنگره میان دوره ای جامعه جراحان ایران با حضور 300 جراح از هفت استان کشور به مدت سه روز در استان گیلان و به میزبانی شهر رشت برگزار می گردد.

کنگره میان دوره ای جامعه جراحان ایران در رشت شروع شد

رئیس مرکز توسعه تحقیقات بالینی رازی و دبیر کنگره میاندوره ای جامعه جراحان ایران در این باره گفت: در کنگره میان دوره ای جامعه جراحان ایران جمعی از جراحان عمومی، اطفال، ترمیمی، پلاستیک و سوختگی، قلب و عروق، گوش - حلق و بینی، ارتوپدی، مغز و اعصاب، اورولوژی، زنان و زایمان، طب اورژانس، پزشکان عمومی و خانواده حضور دارند.

حسین همتی اضافه کرد: هدف از برگزاری این همایش افزایش توانمندی و سطح علمی جراحان، تبادل نظر و ارتباط متقابل با مراکز معتبر علمی است.

وی در ادامه با اشاره به تاریخچه برگزاری این کنگره، اعلام کرد: رویکرد و نگرش این همایش انتقال دانش کاربردی، هم گام شدن با تغییرات جهانی در دایره دانش جراحی، نمایش توانمندی های استان و تبادلات علمی است.

دبیر شصت و هفتمین کنگره میان دوره ای جامعه جراحان ایران با اشاره به دستاوردهای این سمینار در سال های گذشته، توضیح داد: نگاه و نگرش علمی به مسائل موجود، موجب می گردد که مسئولان در این شرایط سخت، برای برطرف مسائل، با جدیت بیشتری گام بردارند.

وی با بیان اینکه 40 درصد دانشگاه ها در کشور، فاقد جراحی عروق هستند، گفت: با نگرش عملگرایانه این نوع سمینارها، اکنون در گیلان جراح عروق آموزش داده می گردد.

شصت و هفتمین کنگره میان دوره ای جامعه جراحان ایران از امروز 23 تا 25 آبان ماه به میزبانی شهر رشت برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 فروردین 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2437

به "کنگره میان دوره ای جامعه جراحان ایران در رشت شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنگره میان دوره ای جامعه جراحان ایران در رشت شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید