گرفتار شدن 2 مادر باردار در برف گلستان، بالگرد پیروز به فرود نشد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، علیرضا کمال غریبی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: دو مادر باردار در روستای کاشیدار و نراب از توابع بخش آزادشهر به دلیل بسته بودن جاده گرفتار شدند.

گرفتار شدن 2 مادر باردار در برف گلستان، بالگرد پیروز به فرود نشد

وی افزود: بعدازظهر دوشنبه وضعیت نامساعد مادر باردار ساکن روستای نراب بخش کوهساران آزادشهر به مرکز فوریت های پزشکی گلستان گزارش شد.

وی ادامه داد: خانواده این مادرباردار تصمیم داشتند وی را با نیسان به پایین دست منتقل کنند و به کاشیدار رسیدند.

کمال غریبی گفت: آمبولانس اورژانس به محل اعزام شد اما به دلیل برفی مسدود بودن جاده، این خانم اکنون در درمانگاه بهداشتی و درمانی کاشیدار است و ماما از وی مراقبت می کند.

وی با بیان اینکه این مادر اولین دوره بارداری خود را می گذراند، بیان نمود: وضعیت این مادر باردار عادی گزارش شده و مشاوره تلفنی با پزشک هم اجرا شده است.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های دانشگاه علوم پزشکی گلستان در ادامه اظهار کرد: همچنین صبح سه شنبه وضعیت نامساعد مادر باردار در روستای نراب به مرکز فوریت های 115 استان گزارش شد.

کمال غریبی با بیان اینکه این چندمین دوره بارداری این خانم است، ادامه داد: این مادرباردار هم به دلیل مسدود بودن جاده در همان روستا گرفتار شده و ماما از وی مراقبت می کند.

وی شرح داد: بعدازظهر امروز برای انتقال آنها بالگرد هلال احمر به منطقه اعزام شد اما به دلیل شرایط بدی جوی پیروز به فرود نشد.

کمال غریبی در انتها گفت که راهداری تلاش می کند تا این محور بازگشایی شده و این دو مادر به بیمارستان منتقل شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 تیر 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 5689

به "گرفتار شدن 2 مادر باردار در برف گلستان، بالگرد پیروز به فرود نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرفتار شدن 2 مادر باردار در برف گلستان، بالگرد پیروز به فرود نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید