یورو 2020، سفر رئیس جمهور ایتالیا به لندن برای تماشای فینال

به گزارش مجله یک کامپیوتر، بازی فینال یورو 2020 میان تیم های فوتبال ایتالیا و انگلیس در استادیوم ومبلی یک تماشاگر ویژه خواهد داشت.

یورو 2020، سفر رئیس جمهور ایتالیا به لندن برای تماشای فینال

به گزارش خبرنگاران، طبق اعلام چند منبع خبری در ایتالیا، سرجیو ماتارلا، رئیس جمهور 79 ساله ایتالیا روز یکشنبه هفته آینده به لندن سفر خواهد نمود تا از نزدیک شاهد مصاف ملی پوشان فوتبال کشورش با انگلیس در فینال یورو 2020 باشد.

تیم های ملی ایتالیا و انگلیس که در مرحله نیمه نهایی به ترتیب مقابل اسپانیا و دانمارک به رجحان رسیدند، سه روز دیگر از ساعت 23:30 به وقت تهران، در استادیوم ومبلی شهر لندن به مصاف هم خواهند رفت.

این تیم در حالی برابر یکدیگر قرار می گیرند که در 27 مصاف قبلی شان آتزوری 11 بار برنده بوده، انگلیس 8 بار و سایر بازی های شان هم با تساوی انتها یافته است. با این حال در نبردهایی که دو تیم در تورنمنت های رسمی داشته اند، انگلیس تنها یک بار پیروز به غلبه بر ایتالیا شده است و ایتالیایی ها 6 بار سه شیر را شکست داده اند.

در حالی که ایتالیا برای دهمین بار حضور در فینال تورنمنت های بین المللی را تجربه می نماید و 9 سال پیش هم به فینال یورو صعود کرد، انگلیس تنها دومین حضورش در یک فینال را تجربه می نماید، ضمن اینکه سه شیر پیش از این هرگز به فینال جام ملت های اروپا نرسیده بود.

گروه ساختمانی ابان

گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 60044

به "یورو 2020، سفر رئیس جمهور ایتالیا به لندن برای تماشای فینال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورو 2020، سفر رئیس جمهور ایتالیا به لندن برای تماشای فینال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید