300 محصول دانشگاه آزاد در دوازدهمین نمایشگاه فناوری های نانو ارائه شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد از ارائه 300 محصول نانوفناوری دانشگاه آزاد در دوازدهمین نمایشگاه فناوری های نانو اطلاع داد.

300 محصول دانشگاه آزاد در دوازدهمین نمایشگاه فناوری های نانو ارائه شد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، بابک نگاهداری رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد صبح امروز در حاشیه امضای تفاهم نامه با شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار گردید، گفت: یکی از حوزه های اصلی که دانشگاه آزاد اسلامی در آن قابلیت های بالایی دارد و در دوره جدید تمرکز مدیریتی بیشتری پیدا نموده، شبکه آزمایشگاهی است؛ بنابراین اتصال شبکه آزمایشگاهی این دانشگاه به مجموعه شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اتفاق فرخنده ای است.

نگاهداری ادامه داد: تعامل و همکاری با شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، طی دو سال گذشته پیگیری شد و امروز هم برای اینکه ابعاد جدیدی از این همکاری را با قوت بیشتری نسبت به گذشته پیش ببریم، یک تفاهم نامه با فعالیت های جدید و متناسب با شرایط جدید امضا شد.

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد با بیان اینکه کوشش داریم تمامی مراکز آزمایشگاهی دانشگاه را به شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری وصل کنیم، گفت: تحقق این امر احتیاج به تسریع در روند دارد. دانشگاه آزاد اسلامی موفقیت ها و دستاورد های خوبی در حوزه نانو داشته و اکنون با ارائه 300 محصول نانو که 50 محصول آن به مرحله بازار و فروش رسیده، در دوازدهمین نمایشگاه فناوری های نانو حضور یافته است. این حضور فرصت خوبی بود که در خلال برگزاری نمایشگاه نانو بتوانیم تفاهم نامه همکاری امضا کنیم و تمرکز بیشتری به اتصال این دو شبکه اجتماعی داشته باشیم.

رشد 60 درصدی محصولات نانو ارائه شده در دوازدهمین نمایشگاه

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اظهار داشت: محصولات نانوی ارائه شده از سوی دانشگاه آزاد در دوازدهمین نمایشگاه فناوری های نانو بیش از 60 درصد رشد داشته است. این موضوع نشان می دهد محققان و مراکز تحقیقاتی نانو فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در این حوزه تمرکز و سرمایه گذاری ویژه ای انجام داده است.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 15552

به "300 محصول دانشگاه آزاد در دوازدهمین نمایشگاه فناوری های نانو ارائه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "300 محصول دانشگاه آزاد در دوازدهمین نمایشگاه فناوری های نانو ارائه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید