با بهترین سفرهای کشتی کروز جهان همراه ما باشید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، شاید تابحال نام کشتی کروز را شنیده باشید، سفی رویایی که با سفرهای معمول تفاوتهای زیادی دارد، در ادامه با بهترین سفرهای کشتی کروز اشنا خواهیم شد.

با بهترین سفرهای کشتی کروز جهان همراه ما باشید

بهترین کروز سواری

برای بسیاری از گردشگران وقتی صحبت از کروز سواری می گردد، یک کشتی کروز بزرگ اقیانوس پیما را که از یک جزیره به جزیره ای دیگر می رود به ذهن می آورند. با این حال یکی از بهترین کروز سواری ها مربوط به کروزهای رودخانه ای بوده که امروزه نیز بسیار محبوب مسافران است. این نوع از کروزها اغلب کشتی های کوچک تری نسبت به غول های اقیانوس پیما بوده که بیشتر برای مسافرت ها در بستر رودخانه مورد استفاده قرار می گیرند. اگر علاقه مند هستید تا با بهترین کروز سواری ها در رودخانه های مشهور دنیا آشنا شوید و یا قصد دارید یکی از آن ها را تجربه کنید پس با خبرنگاران همراه شوید.

کروز سواری رودخانه مکونگ (Mekong River Cruise)

رودخانه مکونگ از کشورهای چین، برمه، لائوس، ویتنام، کامبوج و تایلند عبور می کند. گردشگران زمانی که در حال تجربه یکی از بهترین کروز سواری ها در رودخانه مشهور دنیا می باشند می توانند ترکیبی از شهرهای مدرن و روستاهای باقی مانده از قدیم را به خوبی مشاهده نمایند. بسته به این که شما چه برنامه سفری را انتخاب می کنید، گردشگران می توانند از سایت های خیره نماینده ای مانند عبادتگاه های باستانی آنگکوروات در کامبوج دیدن نموده و یا بازارهای رنگارنگ دلتای مکونگ در ویتنام جنوبی را مشاهده نمایند. کروز سواری بر روی رودخانه مشهور مکونگ می تواند یکی از بهترین راه های تجربه و دیدن آسیای واقعی باشد.

کروز سواری رود نیل (River Nile Cruise)

از آنجایی که می توان گفت مصر اساسا در حوالی رود نیل بنا شده است، بنابراین می توان گفت که یکی از بهترین کروز سواری ها در رودخانه نیل وجود داشته و می توان به وسیله این کشتی ها تمامی مکان های باستانی این کشور از جمله اهرام و مجسمه ابوالهول را مشاهده نمود. تخمین زده می گردد که در حدود 400 کشتی کروز در رودخانه نیل وجود داشته تا مسافران را جا به جا نمایند. بنابراین گزینه های بسیاری را می توانید انتخاب نمایید. برخی از این کشتی ها دارای امکانات رفاهی مانند استخر و تخت هایی برای آفتاب دریافت می باشد. هزینه غذا و برخی از گشت و گذارها در مکان های تاریخی نیز بر روی تعدادی از کروز ها در نظر گرفته می گردد. متوسط زمان برای یکی از بهترین کروز سواری ها که در رود مشهور نیل انجام می گردد بین 3 تا 7 روز بوده و این کشتی ها بین الاقصر (Luxor) و اسوان (Aswan) سفر خواهند کرد.

کروز سواری رودخانه ولگا (Volga River Cruise)

رودخانه ولگا طولانی ترین رود در قاره اروپا بوده و اغلب به عنوان رودخانه ملی روسیه نیز شناخته می گردد. بسته به اینکه چه برنامه سفری را انتخاب می کنید می توانید به وسیله یکی از بهترین کروز سواری ها در رودخانه ولگا از سنت پترزبورگ و مسکو و یا شهرهای حلقه طلایی دیدن نمایید. کروز سواری به وسیله رودخانه ولگا می تواند تجربه ای بسیار عالی برای دیدن هر دو قسمت روسیه مدرن و تاریخی باشد. علاوه بر این به وسیله برنامه های مختلف موجود برای کروز سواری می توانید به گشت و گذار و یا بازدید از کاخ های باشکوه روسیه و تزارها بپردازید.

کروز سواری رودخانه دانوب (Danube River Cruise)

برای بسیاری از افراد بهترین کروز سواری بر روی رودخانه دانوب بوده که همانند رویایی است که به واقعیت تبدیل می گردد. دانوب که به عنوان دومین رود بلند اروپا شناخته می گردد به وسیله نه کشور مختلف شامل اتریش، بلغارستان، کرواسی، آلمان، مجارستان، رومانی، اسلواکی، صربستان و اوکراین عبور می کند. بسته به نوع برنامه سفری که انتخاب می کنید، یکی از بهترین کروز سواری ها را بین یک تا 7 روز انتخاب نموده و در امتداد رودخانه دانوب حرکت نموده و از دیدن قلعه های تاریخی قرون وسطایی و همچنین زیباترین شهرهای اروپایی لذت ببرید. برخی از بهترین کروز سواری ها در رودخانه دانوب از سه پایتخت اروپایی بوداپست مجارستان، وین اتریش و براتیسلاوا اسلواکی دیدن می نمایند.

کروز سواری رودخانه راین (Rhine River Cruise)

تعجب آور نیست که یک سفر در پایین رودخانه راین می تواند از جمله بهترین کروز سواری های دنیا باشد. رودخانه راین که از کشورهای مختلفی مانند سوییس، آلمان، فرانسه و هلند عبور می کند از محبوب ترین مقاصد گردشگری برای مسافران است. بسیاری از بخش های کوبلنز و بینگن در کشور آلمان بخش های زیبایی از رودخانه راین را در برمی گیرند. در اینجا مسافران می توانند از برخی از زیباترین مناظر اروپایی لذت برده و قلعه های قرون وسطایی را همانند افسانه ای بی نظیر مشاهده نمایند. کروز سواری رودخانه راین می تواند برای افرادی که محدودیت زمانی دارند تا نصف روز بوده و این میزان قابل افزایش تا 11 روز خواهد بود.

کروز سواری رود یانگ تسه (Yangtze River Cruise)

رود یانگ تسه به عنوان سومین رودخانه بلند در دنیا و همچنین بلندترین رودخانه در قاره آسیا شناخته می گردد. این رودخانه از نزدیکی جالب توجه ترین و معروفترین سایت های کشور چین می گذرد. گردشگران می توانند یکی از بهترین کروز سواری ها در دنیا را در رودخانه یانگ تسه تجربه نمایند. از سوی دیگر مسافران می توانند به وسیله کروز سواری ها خود را به مکان های مختلف تاریخی و دیدنی چین برسانند. رودخانه یانگ تسه خانه ای برای برخی از گونه های در معرض خطر کشور چین مانند دلفین رودخانه ای می باشد. بهترین کروز سواری ها در رودخانه یانگ تسه به طور معمول بین 4 تا 16 روز زمان خواهد برد.

کروز سواری رود آمازون (Amazon River Cruise)

رودخانه بی سرو صدا و وحشی آمازون گردشگران را به سوی خود جلب نموده تا از اسرار پنهان موجود در این رودخانه و جنگل های متراکم آمازون پرده بردارد. در گذشته تنها ماجراجویان از جان گذشته جرات این را داشتند تا وارد حوضه آمازون شوند اما خوشبختانه امروزه این منطقه پنهان برای مسافران تبدیل به مکانی گردشگری و یکی از بهترین کروز سواری ها در میان رودخانه های مشهور دنیا شده است. تعداد زیادی کشتی های کروز در این رودخانه وجود داشته که از معمولی تا لوکس را در بر می گیرد. علاوه بر این برخی از این کروزها حتی دارای کابین بوده و افراد می توانند از داخل اتاق شخصی خود و از پنجره آن زیبایی های طبیعت بکر را مشاهده نمایند. اگرچه که رود آمازون در 8 کشور آمریکای جنوبی جریان دارد اما بهترین کروز سواری ها با کشتی های بزرگ بین بندرهای برزیلی مانائوس (Manaus) و بلم (Belém) انجام می گردد. کروز سواری های کوچکتر را می توان در ارتفاعات ایکیتوس در پرو استفاده نموده و با آن ها به مناطق کمتر توسعه یافته پرو رفت.

انتشار: 1 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2722

به "با بهترین سفرهای کشتی کروز جهان همراه ما باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با بهترین سفرهای کشتی کروز جهان همراه ما باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید