استیلی: اجازه نمی دهیم کار به اما و اگر بکشد، دلفی تا سرانجام رقابت ها با ما خواهد بود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیر تیم فوتبال امید گفت: همین که در بازی نخست مقابل عربستان نباختیم، اتفاق خوبی بود و باعث شد امروز کره شمالی را شکست دهیم.

استیلی: اجازه نمی دهیم کار به اما و اگر بکشد، دلفی تا سرانجام رقابت ها با ما خواهد بود

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی, حمید استیلی بعد از برتری 3 بر صفر ایران برابر کره شمالی گفت: من هم در مصاحبه ام و هم به بچه ها گفته بود که ما روز به روز در حال بهتر شدن هستیم. ما در مجموع 3 بازی تدارکاتی داشتیم و سپس جلوی عربستان قرار گرفتیم. بعد از آن بازی شرایط مان بهتر شد، البته همین که در این تورنمنت در بازی اول نباختیم، اتفاق خوبی بود چون باعث شد امروز برنده شویم. هنوز کار تمام نگردیده و یک بازی هم با میانمار داریم.

وی درباره اینکه شاید دوم شدن در این گروه برای ایران در دور حذفی بهتر باشد، بیان کرد: هنوز چیزی معلوم نیست. ما حتماً راجع به این مساله برنامه ریزی می کنیم. البته اجازه نمی دهیم کار به اما و اگر کشیده گردد.

مدیر تیم فوتبال امید درباره اینکه این برد همه را به قهرمانی امیدوار کرد، توضیح داد: تیم ما یک ماه است تشکیل گردیده و شاید برخلاف تیمی مثل عربستان که مدت هاست کنار هم هستند، خیلی هماهنگ نبودیم. با این حال کادرفنی و بازیکنان تمام کوشش خود را می نمایند.

استیلی درباره آخرین وضعیت یونس دلفی گفت: باشگاه استقلال خوزستان نامه ای به من فرستاد و گفته بودند باید خیلی زود این بازیکن را بدهید تا به آیندهوون برود. من نامه را به فدراسیون فوتبال دادم و آقای ساکت این موضوع را پیگیری کرد و سپس این باشگاه را توبیخ کرد. تمرکز یونس دلفی به هم ریخته بود. سپس متوجه شدیم که این بازیکن باید ماه دسامبر به هلند برود و بدین ترتیب تا خاتمه مسابقات کنار ما هست.

وی در خاتمه اضافه کرد: کار برای قهرمانی دشوار است. امروز جمعه بود و خیلی از مردم بازی را دیدند. خوشحالم که برای دقایقی مردم را خوشحال کردیم.

منبع: tn.ai
انتشار: 15 شهریور 1397 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 156

به "استیلی: اجازه نمی دهیم کار به اما و اگر بکشد، دلفی تا سرانجام رقابت ها با ما خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استیلی: اجازه نمی دهیم کار به اما و اگر بکشد، دلفی تا سرانجام رقابت ها با ما خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید