انتخاب بهترین تماشاگر و جایزه بازی جوانمردانه در لیگ

به گزارش مجله یک کامپیوتر، دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال می تواند یکی از گزینه های موردنظر برای انتخاب برترین تماشاگر یا کانون طرفداران باشگاه ها باشد.

انتخاب بهترین تماشاگر و جایزه بازی جوانمردانه در لیگ

به گزارش خبرنگاران ،فیفا هر ساله قصد دارد که بهترین تماشاگر و بازی جوانمردانه را انتخاب و معرفی کند و در همین راستا از تمامی فدراسیون های عضو خواسته که بهترین تماشاگر و بازی جوانمردانه (که می تواند بازیکن، مربی، بازی باشد)را تا مرداد 1398 به آنها اعلام نمایند و در نهایت فیفا برترین ها را با نظر خودش انتخاب خواهد نمود. فدراسیون فوتبال ایران نیز در همین راستا یک کارگروه ویژه با عنوان کارگروه انتخاب بهترین تماشاگر و جایزه بازی جوانمردانه تشکیل داده که دومین جلسه این کارگروه روز دوشنبه در سازمان لیگ برگزار و درباره معیارهای انتخاب برترین تماشاگر یا کانون طرفداران در فوتبال ایران و همچنین انتخاب برترین بازی جوانمردانه بحث و گفت و گو شد.

در این جلسه مقرر شد اعضا به صورت ماهانه انتخاب های خود را درباره انتخاب برترین تماشاگر یا کانون طرفداران و همچنین بازی جوانمردانه به دبیرخانه این کارگروه ارسال نمایند.

دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال می تواند یکی از گزینه های موردنظر برای انتخاب برترین تماشاگر یا کانون طرفداران باشگاه ها باشد.

محمدرضا ساکت ، غلامحسین زمان آبادی ، محمدرضا تهرانی ، حجت اله بهمنی مدیر و سعید فتاحی اعضای شناخته گردیده این کارگروه هستند.

3-185

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 دی 1397 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1276

به "انتخاب بهترین تماشاگر و جایزه بازی جوانمردانه در لیگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب بهترین تماشاگر و جایزه بازی جوانمردانه در لیگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید