تعرفه های سنگین آمازون برای انبارداری کالاهای خطرناک

به گزارش مجله یک کامپیوتر، آمازون اعلام نموده که از این پس، شرکت هایی که قصد دارند کالاهای خطرناک را در انبارهای آمازون نگهداری نمایند باید هزینه هایی بشتر از دیگر فروشنده ها به آمازون پرداخت نمایند.

تعرفه های سنگین آمازون برای انبارداری کالاهای خطرناک

به گزارش سرویس ای تی و فناوری انتخاب، شاید این تصمیم به شدت عجیب به نظر برسد اما حقیقت این است که بی مبالاتی برخی شرکت های فروشنده در بسته بندی کالاها و حوادثی که طی روزهای اخیر برای برخی از کارگران انبارهای آمازون رخ داد در این تصمیم بی تاثیر نبوده است.

متاسفانه، طی هفته های اخیر برخی از مواد انفجاری و آتش زا و البته سمی باعث مسمومیت و مجروح شدن چندین نفر شده است. این موضوع خشم مدیران آمازون را هم برانگیخت و باعث شد آن ها تعرفه هایی سنگین علیه شرکتهای بی مبالات تنظیم نمایند. اما این اقدامات از دید مدیران آمازون کافی نبوده و آنها تصمیم گرفتند، نرخ انبارداری این نوع کالاها را افزایش دهند.

درواقع آمازون گفت که هزینه های جدیدی را برای فروشندگانی که قصد دارند انواع کالاهای خطرناک یا انفجاری را نگهداری نمایند معین می نماید. علت این هزینه های جدید این است که هر یک کالای خطرناک می تواند دهها کارگر را زخمی نماید.

آمازون فهرستی گسترده از کالاهای خطرناک را منتشر نموده که شال اقلام آتش زا، شیمیایی و انواع باتری های لیتیوم یونی می گردد. طبق یک یادداشت که از وی آمازون منتشر شده قیمت های جدید از تاریخ 19 فوریه 2019 به اجرا در می آیند.

در مجموع طی سال 2018، حدود 54 کارگر آمازون تحت تاثیر مواد خطرناک مجروح و روانه بیمارستان شدند.کسانی که تحت تأثیر این مواد قرار گرفته اند، دچار مسائل تنفس، احساس سوزش در چشم ها و گلو و نشانه های مسمومیت بودند.

منبع: انتخاب
انتشار: 23 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 3384

به "تعرفه های سنگین آمازون برای انبارداری کالاهای خطرناک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعرفه های سنگین آمازون برای انبارداری کالاهای خطرناک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید