دفاع گواردیولا از کلوپ به خاطر شادی گل افراطی اش در دربی مرسی ساید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی از همتای آلمانی اش در لیورپول در برابر انتقاداتی که از او به خاطر حرکت اخیرش انجام شده است، دفاع کرد.

دفاع گواردیولا از کلوپ به خاطر شادی گل افراطی اش در دربی مرسی ساید

به گزارش خبرنگاران ، یکشنبه شب در دقایق تلف شده دربی مرسی ساید، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول پس از آن که تیمش در دقیقه 6+90 دروازه اورتون را باز کرد به داخل زمین دوید و به شیوه ای افراطی خوشحالی کرد که به خاطر آن از سوی کمیته انضباطی رقابت ها توبیخ و از سوی برخی رسانه ها هم مورد انتقاد واقع شده است.

حرکت او که البته بعداً بابتش از مارکو سیلوا، سرمربی اورتون عذرخواهی کرد، تقریباً مشابه همان شادی بود که پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی پس از پیروزی 2 بر یک شاگردانش مقابل ساوتهمپتون در فصل گذشته انجام داد و به خاطر آن کمیته انضباطی به او هشدار داد. به همین دلیل سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی می گوید می تواند حس و حال کلوپ را که باعث شده است چنین خوشحالی انجام دهد، درک کند.

گواردیولا گفت: من هم این کار را انجام دادم. مقابل ساوتهمپتون. در چنین لحظاتی آدم شدیداً احساساتی می گردد. من می دانم که خودم هم این کار انجام دادم و الان هم خوشحال نیستم که این کار را انجام داده ام، پس حال مارکو سیلوا و مائوریسیو پیگرینو (سرمربی سابق ساوتهمپتون) را درک می کنم، اما گاهی اوقات کنترل احساسات از دست تان درمی رود و همین می گردد که می بینید.

گواردیولا ادامه داد: همه چیز در ذهن شما رخ می دهد. من از طرف خودم صحبت می کنم. شما باید برای یکدیگر احترام قائل باشید. زمانی که شما می برید، همه شما را شخصیت بزرگ می داند، اما وقتی می بازید، بی احترامی هایی می گردد. وقتی می بازید، بی ادب می شوید، یک آدم بد هستید و وقتی می برید، همه چیز قابل قبول است. ما در دنیایی زندگی می کنیم که همه فقط به برنده ها حق می دهند و فقط کسب پیروزی برای شان مهم است. به همین دلیل گاهی چنین چیزهایی را شاهد هستید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2864

به "دفاع گواردیولا از کلوپ به خاطر شادی گل افراطی اش در دربی مرسی ساید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفاع گواردیولا از کلوپ به خاطر شادی گل افراطی اش در دربی مرسی ساید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید