سفر با کشتی کروز برمودا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، اگر واقعا ً می خواهید برمودا را در یک راه ویژه تجربه کنید و از آن چه که باید ارائه دهید لذت ببرید، و سپس گشت و گذار در راه است. نه تنها جالب است، بلکه مقرون به صرفه نیز هست. بیشتر خطوط مسافرتی که به وسیله ساحل برمودا عمل می نمایند حداقل یک کشتی دارند که هر تابستان در آنجا حرکت می نماید (وسط ماه مه تا اوت). در این راهنمای سفره ای دریایی برمودا بیشتر در مورد مقصدهای مختلف صحبت خواهیم کرد که می توانید از آنجا بازدید کنید و همچنین the که می توانید در آنجا انجام دهید. از تماشای بهشت های صورتی و شنی لذت ببرید!

سفر با کشتی کروز برمودا

انتخاب خط کشتی کروز

هنگام انتخاب خط کشتی کروز برای استفاده، در نظر بگیرید که کجا می خواهید لنگر بیندازید. بیشتر توریست ها کشتی هایی را ترجیح می دهند که در مرکز شهر همیلتون لنگر می اندازند. این جایی است که در آن most خطوط مسافرتی کوچک وجود دارد. این یک مقصد ایده آل برای اسکله است چون کاملا ً درست در خیابان جبهه واقع شده است. این جایی است که تمام فعالیت ها به همراه شما می توانید به راحتی به هامیلتون، مرکز برمودا و اتوبوس دسترسی پیدا کنید. شما همچنین می توانید از این پایانه برای دسترسی به بخش های دیگر جزیره بهره ببرید.

اگر تصمیم بگیرید که از یک خط سفر دریایی بزرگ بهره ببرید، کشتی شما در انتهای غربی جزیره در اسکله نیروی دریایی سلطنتی لنگر می اندازد (پادشاه اسکله). این تنها پایانه برمودا است که می تواند کشتی های بزرگ را به این شکل اداره کند.

کشتی کروز مشهور

  • آزادی دریاها
  • دان نروژی
  • breakaway نروژی
  • Grandeur دریاها

بیشتر سواحل برمودا از این پایانه دور هستند بنابراین باید یک تاکسی بگیرید و یا از یک اتوبوس برای رسیدن به هامیلتون بهره ببرید. همچنین اگر بخواهید می توانید از یک قایق برای رسیدن به آنجا بهره ببرید. این گزینه سریع تر از استفاده از اتوبوس است.

حمل و نقل کشتی کروز

اگر در اسکله شاه اسکله لنگر می اندازید، می توانید تصمیم بگیرید که یک قایق موتوری اجاره کنید تا کمی بیشتر به هامیلتون سر بزنید. سنت جورج یک مقصد محبوب دیگر است که بیشتر cruisers مایل به سفر هستند. اگر از کشتی پیاده بری، حدود یک ساعت طول می کشد. همچنین غذای decent زیادی وجود دارد که شما می توانید از اینجا انتخاب کنید. The راه سفر دور این جزیره، خرید یک روز است. شما از خدمات حمل و نقل نامحدود با استفاده از هر وسیله عمومی لذت خواهید برد.

برنامه سفر کشتی کروز خود را برنامه ریزی کنید

غار برمودا

این یک جذابیت محبوب است که شما باید سفر کنید، فانتزی و غار کریستالی. هر کسی که دوست دارد به اکتشاف غارها علاقه داشته باشد قطعا ً از این مکان جالب برخوردار خواهد بود. بهتر است اگر در طی این سفر کفش های ورزشی می پوشیدند چون بعضی از غارها کمی لغزنده بودند.

2. ساحل برمودا

شما به زمان ساحل در برمودا احتیاج خواهید داشت. کاره ای زیادی در ساحل وجود دارد یعنی زیر آبی رفتن، ورزش های آبی، شنا و... سعی کنید بی تنباکو و خلیج Horseshoe را امتحان کنید، آن ها برای بازدیدهای خانوادگی مناسب هستند. برخی از سواحل خصوصی یعنی خلیج چاپلین، ساحل Elbow و خلیج Church هستند.

3. شیشه دریا

اگر می خواهید زمانی را برای سرگرمی صرف کنید، مستقیما ً به ساحل باتری الکساندر بروید تا مقدار زیادی لیوان دریایی را جمع آوری کنید.

کاره ای دیگری که باید انجام دهید و مکان هایی که باید از آن ها دیدن کنید عبارتند از:

* بازدید از مرکز هنر و تالار شهر.

ملکه الیزابت پارک.

* سفر غروب آفتاب به"rumologist"(Gosling) را در نظر بگیرید.

انتشار: 18 اسفند 1397 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2032

به "سفر با کشتی کروز برمودا" امتیاز دهید

1 کاربر به "سفر با کشتی کروز برمودا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر با کشتی کروز برمودا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید