پیغام رئیس دانشگاه فردوسی به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به مناسبت گرامیداشت شروع سال تحصیلی جدید پیامی صادر کرد.

پیغام رئیس دانشگاه فردوسی به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد، دکتر محمد کافی ضمن گرامیداشت آغاز سال تحصیلی جدید به دانشجویان نو ورود دانشگاه، اظهار کرد: آغاز بهار علم و دانش یادآور خاطرات مهر و مهربانی میان دانشجویان و اساتید است و با آغاز رسمی کلاس ها، گویی روحی تازه در کالبد دانشگاه می دمد.

وی اضافه نمود: آغاز سال تحصیلی، نویددهنده فصلی نو در بالندگی و شکوفایی علمی است و پشتوانه تمامی این شکفتگی ها، بی شک همت عالی تمامی اعضای خانواده بزرگ دانشگاه دیرینه سال فردوسی مشهد است؛ خانواده ای که با همدلی و همگرایی و احترام به خرد جمعی و هم افزایی اندیشه ها تاکنون به خوبی توانسته است بستر مناسب برای پرورش بذر امید و نشاط را در دل جوانان این مرزوبوم ایجاد کند.

رئیس دانشگاه فردوسی مشهد توضیح داد: سال هاست که دانشگاه فردوسی مشهد در کوشش است به آنچه فلسفه وجودی یک دانشگاه یعنی فراوری علم و انتقال دانش است نائل آید؛ کمر همت به پیشرفت علمی و اعتلای دانش و پژوهش تقاضامحور بسته است و درعین حال از مسئولیت مدنی خود در قبال جامعه به درستی مطلع است و خدمت مطلعانه و بی چشمداشت به جوانان و جامعه را افتخار خود می داند.

کافی اضافه نمود: اکنون در آستانه آغازی نو هستیم، ضمن گرامیداشت این نوروز تحصیلی، باور دارم که سال جاری نیز به کمک شما اساتید باتدبیر، کارشناسان نیک اندیش و دانشجویان پرکوشش، می توان با عشق و ایثار چراغ دانش را در این برهه حساس زمانی همچنان فروزان نگه داشت و با صبوری و پشتکاری که در کارکنان و دانشجویان گرامی سراغ دارم، به یقین می توان تهدیدهای احتمالی را به فرصت شکوفایی تبدیل کرد و سرافراز و پایدار به پیش رفت. باشد که در سایه الطاف الهی، سالی سرشار از سلامتی و تدبیر را آغاز نماییم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 دی 1397 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1066

به "پیغام رئیس دانشگاه فردوسی به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام رئیس دانشگاه فردوسی به مناسبت شروع سال تحصیلی جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید