آئین استقبال از اولین ملی پوش بوشهری والیبال ساحلی برگزار گردید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، رئیس هیئت والیبال شهرستان بوشهر سه شنبه شب در آئین استقبال از ایمان کرمی نژاد در بوشهر گفت: ایمان کرمی نژاد اولین ملی پوش بوشهری تیم ملی والیبال ساحلی ایران است که به همراه این تیم در مسابقات آسیایی پوکت تایلند حضور یافت.

آئین استقبال از اولین ملی پوش بوشهری والیبال ساحلی برگزار گردید

مهرداد نورزی اضافه کرد: این ورزشکار بوشهری به عنوان نماینده استان در ترکیب تیم ملی والیبال ایران در این مسابقات حضور یافت و نماینده ای پرافتخار برای استان بوشهر بود.

وی اضافه کرد: استان بوشهر دارای ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه والیبال و والیبال ساحلی است که کوشش داریم تا این ظرفیت ها را به خوبی شناسیی و از این ظرفیت ها استفاده کنیم.

رئیس هیئت والیبال شهرستان بوشهر ادامه داد: امیدواریم در اردوهای بعدی تیم ملی نیز شاهد حضور نماینده و نمایندگان از استان بوشهر باشیم و این ورزشکاران برای استان و کشورمان افتخارآفرینی نمایند.

گفتنی است که رئیس و دبیر محترم هیئت والیبال استان بوشهر و تعدادی از والیبالیست ها و پیشکسوتان این رشته ورزشی حضور داشتند.

ایمان کرمی نژاد به عنوان اولین ملی پوش بوشهری تیم ملی والیبال ساحلی ایران در بازی های ساحلی آسیا در پوکت تایلند حضور داشت.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 14330

به "آئین استقبال از اولین ملی پوش بوشهری والیبال ساحلی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آئین استقبال از اولین ملی پوش بوشهری والیبال ساحلی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید