آتش اختلاف ارث پدری از منزل مسکونی برادر زبانه کشید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، معاون اجتماعی پلیس فارس گفت: در حادثه آتش سوزی یک منزل مسکونی به خاطر اختلاف بر سر ارث پدر در شهر صدرا دو نفر مجروح و راهی بیمارستان شدند.

آتش اختلاف ارث پدری از منزل مسکونی برادر زبانه کشید

جهت دریافت خدمات در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از خبرنگاران، سرهنگ کاووس محمدی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به آتش سوزی منزل مسکونی در فاز 2 شهر صدرا در استان فارس، بلافاصله ماموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند. ماموران در آنالیز های اولیه آگاه شدند که برادری به خاطر اختلاف بر سر ارث و میراث پدر، به منزل دیگر برادرش مراجعه و پس از درگیری با وی، با مواد اشتعال زا منزل آن را نیز به آتش کشیده است.

سرهنگ محمدی با اشاره به اینکه در این حادثه 2نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند، گفت: عامل آتش سوزی پس از این حادثه از محل متواری شده و دستگیری وی در دست اقدام است. برابر آنالیز های صورت گرفته شرایط جسمی مصدومان رضایتبخش است. شهروندان می توانند در صورت داشتن هرگونه اختلاف، با مراجعه به مراکز مشاوره مجاز مشکل خود را رفع نمایند تا شاهد این چنین حوادث ناگواری نباشیم. در همین زمینه فیلمی در فضای مجازی پخش شده است که مربوط به این حادثه است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 27 شهریور 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 36933

به "آتش اختلاف ارث پدری از منزل مسکونی برادر زبانه کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش اختلاف ارث پدری از منزل مسکونی برادر زبانه کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید