ابداع مدرسه مجازی 3بعدی با امکان تعامل دانش آموز و معلم از طریق آواتار

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یک مدرسه مجازی جدید به نام IVA Global، با ساخت مدرسه ای به نام واقعیت مجازی سه بعدی، آموزش از راه دور را ارتقا داده است.

ابداع مدرسه مجازی 3بعدی با امکان تعامل دانش آموز و معلم از طریق آواتار

به گزارش خبرنگاران و به نقل از بیزینس اینسایدر، این مدرسه در ماه اکتبر توسط جان لوئیس(John Luis) تأسیس شد. او پیش از این رئیس آکادمی در گروه مدارس ADvTECH بود که شامل مدارسی همچون کرافورد(Crawford Schools) و ترینیتی(Trinity House) می باشد.

این مدرسه سه بعدی که در ماه اکتبر راه اندازی شد، به معلمان و دانش آموزان کمک می کند که با استفاده از آواتار یا تصویر متحرک مجازی خود در کلاس های مجازی همانند کلاس های حضوری شرکت کنند.

دانش آموزان باید لباس فرم تن آواتار خود کنند، با آنها از در مدرسه داخل شوند و کلاس های خود را پیدا کنند. از دیگر ویژگی های این برنامه توانایی آواتارها در رفتن به سمت معلم برای پرسیدن سوال و نشستن و تعامل با سایر هم کلاسی ها است.

این مدرسه همچنین دارای قابلیت ورزش الکترونیکی است که در آن دانش آموزان گروه بندی می شوند و به بازی های مختلفی می پردازند.

بیماری همه گیر کووید-19(Covid-19) بسکمک از جنبه های زندگی بشر را نابود کرد. مدارس در سراسر جهان درهای خود را بسته و زبان آموزان و معلمان مجبور به مهاجرت به سیستم عامل های دیجیتالی شدند.

یک گروه مدرسه خصوصی دیگر به نام کارو(Curro) نیز مدرسه ای کاملا آنلاین راه اندازی کرد.

لوئیس از ایجاد یک مدرسه آنلاین خبر داد که با توجه به نیاز روز افزون فراگیران به در دست دریافت آموزش خود و همچنین علاقه آنها به داشتن زمان بندی مناسب خود ایجاد شده است و بر خلاف یک مدرسه سنتی است که در آن زبان آموزان از یک جدول زمانی منظم پیروی می کنند.

هزینه های این مدارس از 1668 دلار برای پیش دبستانی ها و 2000 دلار برای سطوح 4 تا 13 و یا سطح A می باشد.

لوئیس می گوید که این مدرسه در حال حاضر در حال بررسی شبیه سازی ها است و ممکن است شاهد اضافه شدن موقعیت های واقعی مانند تمرین عملیات هنگام آتش سوزی باشیم. این امر در برخی از دروسی که در حال حاضر وجود دارند نیز دخیل خواهد شد، مانند درس شیمی که در آن دانش آموزان می توانند با ترکیباتی که در شرایط واقعی ناامن هستند کار کنند و به جستجو بپردازند.

وی می گوید: من فکر می کنم که این امر باعث می شود دانش آموز جهشی خارق العاده در درک موضوعات پیدا کنند و در محیطی شبیه سازی شده بدون نگرانی مرتکب اشتباه شوند.

در آینده، بچه ها همچنین می توانند کلاس های درس خود را طراحی کنند که ممکن است در نهایت شبیه یک آکواریوم یا جنگل شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 بهمن 1399 بروزرسانی: 1 بهمن 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 47242

به "ابداع مدرسه مجازی 3بعدی با امکان تعامل دانش آموز و معلم از طریق آواتار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابداع مدرسه مجازی 3بعدی با امکان تعامل دانش آموز و معلم از طریق آواتار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید