اخوت: اکبر محمدی دوستانه از خونه به خونه جدا شد، مشکل ما فقط مالی نیست، با همه چیز مشکل داریم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، حسین اخوت، قائم مقام باشگاه خونه به خونه بیان کرد، اکبر محمدی به صورت دوستانه از این تیم جدا گردیده است.

اخوت: اکبر محمدی دوستانه از خونه به خونه جدا شد، مشکل ما فقط مالی نیست، با همه چیز مشکل داریم

حسین اخوت در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره برکناری اکبر محمدی از سرمربیگری تیم خونه به خونه گفت: بعد از جلسه ای که بین اکبر محمدی و قاسم حسن زاده، مالک باشگاه برگزار گردید، در نهایت دو طرف بسیار دوستانه با یکدیگر قطع همکاری کردند.

قائم مقام باشگاه خونه به خونه بابل در مورد اینکه گفته می گردد او به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب گردیده است، توضیح داد: خیر، کاملاً این موضوع را تکذیب می کنم. این شایعات شیطنت برخی از کانال ها در فضای مجازی است و اصلاً صحت ندارد.

وی در مورد انتخاب سرمربی جدید تیم خونه به خونه نیز گفت: فعلاً مهران برزگر راهنمایی تیم را بر عهده خواهد داشت تا سرمربی جدید را ظرف چند روز آینده انتخاب کنیم.

اخوت درباره مسائل مالی باشگاه خونه به خونه نیز یادآور شد: مشکل ما فقط مالی نیست و با همه چیز مشکل داریم. تیم ما یک زمین بازی در شهر بابل ندارد! استادیوم هفت تیر را خراب نموده اند و هیچ خبری هم از بازسازی آن نیست. در تمام مسابقات میهمان هستیم و اصلاً شرایط میزبانی نداریم. برای یک بازی باید تا قائمشهر برویم و تماشاگران مان هم به دلیل دوری مسافت نمی توانند به استادیوم بیایند. ما مسائل زیادی داریم، اما فعلاً به خاطر مردم و جوانانی که در تیم مان حضور دارند، ادامه می دهیم.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1386

به "اخوت: اکبر محمدی دوستانه از خونه به خونه جدا شد، مشکل ما فقط مالی نیست، با همه چیز مشکل داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اخوت: اکبر محمدی دوستانه از خونه به خونه جدا شد، مشکل ما فقط مالی نیست، با همه چیز مشکل داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید