اردوغان: ترکیه با تمام امکانات خود به حمایت از برادران لیبیایی ادامه می دهد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس جمهور ترکیه گفت: ترکیه با تمام امکانات خود به حمایت از برادران لیبی ادامه خواهد داد. رویکردی مبنی بر اعطای پاداش به متجاوزان و مجازات هواداران آشتی و صلح، برای لیبی فاجعه در بر خواهد داشت.

اردوغان: ترکیه با تمام امکانات خود به حمایت از برادران لیبیایی ادامه می دهد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آناتولی، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه که به الجزایر سفر نموده بود طی سخنانی در نشست خبری مشترک با عبد المجید تبون، همتای الجزایری خود درباره حضور ترکیه در لیبی تاکید نمود: ما به کوشش برای جلوگیری از خونریزی در لیبی ادامه خواهیم داد.

اردوغان بیان کرد که در ملاقات با تبون، همتای الجزایری خود امکانات همکاری برای حل بحران لیبی را مورد آنالیز قرار داده اند.

رئیس جمهور ترکیه تاکید نمود که نباید اجازه دهیم لیبی به یک میدان بازی برای گروه های تروریستی و سود آوران جنگ تبدیل گردد.

وی اضافه نمود: ترکیه با تمام امکانات خود به حمایت از برادران لیبی ادامه خواهد داد. رویکردی مبنی بر اعطای پاداش به متجاوزان و مجازات هواداران آشتی و صلح، برای لیبی فاجعه در بر خواهد داشت.

رئیس جمهور ترکیه با اشاره به همکاری بین الجزایر و ترکیه گفت: ارزش سرمایه گذاری های ما در الجزایر به 3.5 میلیارد دلار رسیده است، این نشانگر اعتماد کارآفرینان ترک به الجزایر است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 20749

به "اردوغان: ترکیه با تمام امکانات خود به حمایت از برادران لیبیایی ادامه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اردوغان: ترکیه با تمام امکانات خود به حمایت از برادران لیبیایی ادامه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید