اطلاعات کاخ موزه سبز، به زبان چینی ترجمه شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، پس از نیازسنجی های انجام شده در کاخ موزه سبز و با توجه به تعدد بازدیدکنندگان چینی در این موزه، اطلاعات این کاخ موزه زیبا، این بار به زبان چینى ترجمه شده و در اختیار بازدیدکنندگان نهاده شد.

اطلاعات کاخ موزه سبز، به زبان چینی ترجمه شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سعدآباد، ارائه صحیح مطالب به گردشگران چینی، سهولت اطلاع رسانى توسط آژانس های مسافرتی و راهنماهای تور، تکریم بازدیدکنندگان و ارتقای کیفیت ارائه خدمات موزه ای از دیگر اهداف این پروژه است.

یادآور می گردد تاکنون اطلاعات تخصصی در خصوص بنا و اشیائ کاخ موزه سبز به زبان های فارسی، انگلیسی و ترکی استانبولی تهیه شده و در اختیار علاقمندان واقع شده است و ترجمه به سایر زبان های پرکاربرد نیز در دستور کار این موزه واقع شده است.

کاخ موزه سبز یکی از زیباترین کاخ های موجود در ایران است که در سال های 1301 تا 1307 خورشیدی، با کوشش هنرمندان و معماران ایرانی، در دوطبقه (زیرزمین و همکف) در نقطه ای مرتفع، در شمال غربی سعدآباد بنا گشت و پهلوی اول از آن به عنوان اقامتگاه تابستانی و دفتر کار خود استفاده می کرد.

در این کاخ از هنرهای ایرانی بسیار زیبا و قابل توجهی از جمله: سر در و ستون های مرمر با نقوش و موتیف های هنر ایرانی و اروپایی، گچ بری و آیینه کاری های ظریف و زیبا، تذهیب دیوارها اثر استاد حسین بهزاد، و خاتم کاری حاصل کار گروهی کارگاه استاد صنیع خاتم، آیینه کاری های سقف با طرح قندیل، فرش های نفیس دستباف و.... استفاده شده است.

با تور چین سفر کنید

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4390

به "اطلاعات کاخ موزه سبز، به زبان چینی ترجمه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعات کاخ موزه سبز، به زبان چینی ترجمه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید