افتتاحیه فصل پنجم کتاب باز با دکور جدید، مرضیه برومند از پروژه چند ساله اش می گوید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، فصل پنجم کتاب باز با اعمال تغییراتی از امشب 15 شهریور با پخش اولین قسمت روی آنتن شبکه نسیم می رود که افتتاحیه فصل جدید است.

افتتاحیه فصل پنجم کتاب باز با دکور جدید، مرضیه برومند از پروژه چند ساله اش می گوید

به گزارش گروه سیما خبرنگاران از روابط عمومی برنامه کتاب باز، فصل جدید کتاب باز با اجرای سروش صحت از امشب 15 شهریور ساعت 19 روی آنتن شبکه نسیم می رود.

امشب مرضیه برومند کارگردان سینما، تلویزیون و تئاتر در اولین قسمت از برنامه که افتتاحیه فصل جدید است مهمان سروش صحت خواهد بود. او در این برنامه از فعالیت های این روزهای خود و همچنین پروژه عظیمی که سال های اخیر در تدارک به انجام رساندن آن بوده است خبر خواهد داد.

کتاب باز برنامه ای برای علاقمندان به کتاب است که در چهار فصل روی آنتن شبکه نسیم رفته و در این قسمت مروری هم بر فصل های پیشین دارد. همچنین در این قسمت دکور جدید این برنامه تلویزیونی رونمایی می شود.

این فصل از برنامه کتاب باز هر هفته از شنبه تا چهارشنبه ساعت 19 در شبکه نسیم پخش و روز بعد در ساعات 1 ، 8 و 13 بازپخش می شود.

کتاب باز که آخرین بار در ماه رمضانِ سال جاری هر روز روی آنتنِ شبکه نسیم بود، از سال 95 تا به امروز در چهار فصل به کارگردانی و تهیه کنندگی محمدرضا رضائیان به روی آنتن رفته و فصل پنجم آن نیز در 100 قسمت تولید و پخش خواهد شد.

حمید مراوندی مجری طرح و افشین صادقی زاده سردبیر این برنامه تلویزیونی است.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 41049

به "افتتاحیه فصل پنجم کتاب باز با دکور جدید، مرضیه برومند از پروژه چند ساله اش می گوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاحیه فصل پنجم کتاب باز با دکور جدید، مرضیه برومند از پروژه چند ساله اش می گوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید