امکانات موجود با نیازهای مردم اسلامشهر تطابق ندارد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، مسعود مرسلپور شامگاه دوشنبه در مراسم دیدار جمعی از نمایندگان مجلس با مردم اسلاشمهر طی سخنانی گفت: باید تمام سعی خود را بکنیم، که زندگی مردم در رفاه، آسایش و امنیت باشد، اما گاهی اوقات برخی معادلات جهانی و منطقه ای این کوشش ها را تحت الشعاع قرار دهد، ملت ما نیز به دلیل آزادی خواهی و استقلال طلبی دشمنان متعددی دارد، در دوران جنگ تحمیلی و دیگر مسائل توانستیم، از مسائل سربلند بیرون بیاییم.

امکانات موجود با نیازهای مردم اسلامشهر تطابق ندارد

وی افزود: امروز همه ما در هر بخشی دغدغه مسائل مردم و مسائل مختلف را داریم، اما قطعا این پیچ تاریخی را نیز با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت و لازمه این امر، یکپارچگی و وحدت در عمل است.

سرپرست فرمانداری اسلامشهر گفت: نباید برنامه های خود را به دلیل مسائل موجود متوقف کنیم، خیر، باید با انرژی پیش رفته و از مردم نیز یاری بگیریم، شرایط فعلی و سختی های موجود موقتی و گذرا است.

وی با بیان این که وزن و احتیاج مردم اسلامشهر با امکانات موجود تطابق ندارد، گفت: البته خدمات بیشمار و موثری در 40 سال گذشته پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفته است، که باید برای مردن تبیین گردد، به عنوان مثال اگر یاری دولت نبود، شهرداری ها قادر به ارائه خدمات و حتی پرداخت حقوق و مزایای کارمندان خود نبودند، در حوزه صنعت با وجود فعالیت 6 هزار و 732 کارخانه و کارگاه در اسلامشهر، کم ترین مشکل را داشتیم، در حوزه عمران و آبادی در بخش های مختلف اقدامات مناسبی صورت گرفته که تا ایام الله دهه فجر تبیین خواهد شد.

مرسلپور افزود: ما امروز به غیر از جنگ اقتصادی در شرایط جنگ روانی علیه نظام اسلامی هستیم، باید بدانیم، کمبودی در کشور نداریم، تمام مایحتاج زندگی مردم از محل های دولتی و با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار داده شده است و نمایندگان مجلس نیز در این زمینه یاری های مناسبی به دولت داده اند.

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1860

به "امکانات موجود با نیازهای مردم اسلامشهر تطابق ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکانات موجود با نیازهای مردم اسلامشهر تطابق ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید