اینفوگرافیک ، توصیه های مهم تغذیه ای به مبتلایان آنفلوآنزا ، آنفلوآنزا گرفتید این غذاها را بخورید ، تاثیر معجزه آسای یک خوراکی طبیعی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، وزارت بهداشت به تازگی با صدور دستورالعملی، بایدها و نبایدهای تغذیه ای مهمی را به مبتلایان آنفلوآنزا توصیه نموده که بیماران با رعایت و پیروی از آنها بسیار سریع بهبود پیدا می نمایند.

اینفوگرافیک ، توصیه های مهم تغذیه ای به مبتلایان آنفلوآنزا ، آنفلوآنزا گرفتید این غذاها را بخورید ، تاثیر معجزه آسای یک خوراکی طبیعی

به گزارش خبرنگاران، شناخته شده ترین بیماری ویروسی فصل سرما آنفلوآنزاست که با سرماخوردگی تفاوت دارد و به قدری خطرناک است که حتی می تواند جان بیمار را بگیرد.

وزارت بهداشت برترین راه پیشگیری از این بیماری را شستن مرتب دست ها، پوشیدن لباس گرم و استفاده از ماسک در اماکن عمومی می داند.

این وزارتخانه به مبتلایان آنفلوآنزا برای بهبودی هرچه سریع تر پیشنهاد می نماید که استراحت، خواب و تغذیه را فراموش ننمایند.

وزارت بهداشت به تازگی با صدور دستورالعملی، بایدها و نبایدهای تغذیه ای مهمی را به مبتلایان آنفلوآنزا توصیه نموده که بیماران با رعایت و پیروی از آنها بسیار سریع بهبود پیدا می نمایند.

این توصیه ها را در اینفوگرافیک زیر ببینید:

خبرنگار: لاله غزالی | گرافیک: داود سرخوش

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 آبان 1401 بروزرسانی: 11 آبان 1401 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 83146

به "اینفوگرافیک ، توصیه های مهم تغذیه ای به مبتلایان آنفلوآنزا ، آنفلوآنزا گرفتید این غذاها را بخورید ، تاثیر معجزه آسای یک خوراکی طبیعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینفوگرافیک ، توصیه های مهم تغذیه ای به مبتلایان آنفلوآنزا ، آنفلوآنزا گرفتید این غذاها را بخورید ، تاثیر معجزه آسای یک خوراکی طبیعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید