اینچه درگاهی: مدیران داخلی ورزش، تغییرات در ژیمناستیک را حس می نمایند، کمیته المپیک از عملکردمان راضی بود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، رئیس فدراسیون ژیمناستیک گفت: خوشبختانه مدیران داخلی ورزش، تغییرات در ژیمناستیک را حس می نمایند و این امیدوار نماینده است.

اینچه درگاهی: مدیران داخلی ورزش، تغییرات در ژیمناستیک را حس می نمایند، کمیته المپیک از عملکردمان راضی بود

زهرا اینچه درگاهی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره حضورش در نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: در این جلسه گزارشی از عملکرد فدراسیون ارائه و همچنین درخصوص برنامه های کسب سهمیه المپیک و رقابت های پیش رو صحبت کردم. رئیس کمیته ملی المپیک و اعضای هیئت اجرایی هم نظرات شان را گرفتند و از عملکرد ژیمناستیک طی سال های اخیر ابراز رضایت کردند.

وی اضافه نمود: افزایش ارتباطات بین المللی، تغییر چهره ژیمناستیک و روند رو به رشد این رشته از دلایلی بود که مورد تشویق مدیران کمیته ملی المپیک نهاده شد. خوشبختانه مدیران داخلی ورزش، تغییرات در ژیمناستیک را حس می نمایند و این امیدوار نماینده است.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان کمیته المپیک قول یاری ویژه ای به ژیمناستیک را دادند یا خیر؟ گفت: فرصت برای صحبت های این چنینی مهیا نبود و من فقط توانستیم گزارش عملکرد ارائه بدهم.

اینچه درگاهی درباره شرایط کسب سهمیه المپیک توسط کیخا مطرح نمود: واقعیت این است که در ابتدای حضورم در فدراسیون امیدوار به کسب سهمیه المپیک 2020 نبودیم و همان زمان هم می گفتم که زمان برای این موضوع دیر است، اما با توجه به نتایج خوبی که به دست آمد، این امیدواری حاصل شد. البته سایر ژیمناست ها هم پیشرفت زیادی نموده اند که از جمله آنها می توان به خسرونژاد اشاره نمود، هر چند که او چندین تورنمنت را از دست داد. در حال حاضر تیم منتخب نوجوانان با حضور 20 ورزشکار تشکیل شده و برای المپیک های بعدی کوشش می نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا، مکزیک و کوبا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 8501

به "اینچه درگاهی: مدیران داخلی ورزش، تغییرات در ژیمناستیک را حس می نمایند، کمیته المپیک از عملکردمان راضی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینچه درگاهی: مدیران داخلی ورزش، تغییرات در ژیمناستیک را حس می نمایند، کمیته المپیک از عملکردمان راضی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید