بازیکنان پرسپولیس از باخت بیزار شده اند، عاملی که کار را سخت نموده

به گزارش مجله یک کامپیوتر، فرزاد آشوبی در مصاحبه با خبرنگاران، درباره عملکرد پرسپولیس در دو بازی ابتدایی گروه E لیگ قهرمانان آسیا که منجر به کسب حداکثر امتیازات از این ملاقاتها شده است گفت: رطوبت بالای شهر گوا هند کار را برای پرسپولیس که از ایران به این منطقه از آسیا رفته است سخت نموده است. این موضوع در ملاقات اول مقابل الوحده امارات نیز به وضوح دیده شد. بازیکنان پرسپولیس تقریباً در نیمه دوم سعی بر حفظ مالکیت توپ داشتند تا بازی را با همان یک گلی که به ثمر رسیده بود تمام نمایند.

بازیکنان پرسپولیس از باخت بیزار شده اند، عاملی که کار را سخت نموده

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: مدیریت توپ نیز بخشی از فوتبال هدفمند است که پرسپولیس به خوبی در بازی با الوحده پیاده کرد.

وی درباره تغییر نتیجه شکست یک بر صفر در نیمه اول بازی با الریان قطر که با سه گل شاگردان یحیی گل محمدی در 45 دقیقه دوم همراه بود توضیح داد: پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد. علاوه بر عملکرد فنی بسیار خوبی که بازیکنان این تیم داشتند روحیه آنها برای بازگرداندن نتیجه نیز ستودنی است.

این کارشناس فوتبال تاکید نمود: من فکر می کنم تمرکز بازیکنان این تیم در شرایط کنونی حرف اول را می زند. آنها از باخت بیزار شده اند و وقتی نقطه ضعف خود را پیدا می نمایند تمام کوشش لازم برای جبران آن را به کار می گیرند.

آشوبی یادآور شد: عملکرد کادر فنی پرسپولیس و در رأس آنها آقای گل محمدی نشان داد که حتماً احتیاج نیست اسم شما در دنیا پیچیده باشد بلکه احتیاج است شناخت خوبی از توانایی بازیکنان خود داشته باشید و بازی خوانی لازم را از حریف انجام دهید.

وی درباره صحبت از تکرار حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز اظهار نظر کرد و گفت: شناخت تیم های قدرتمند آسیایی از پرسپولیس بیش از پیش است. قطعاً تیم های عظیم هم با تمام توان خود مقابل این تیم قرار خواهند گرفت. من فکر می کنم پرسپولیس کار سختی نسبت به سال های گذشته دارد اما ذهنیت این بازیکنان برای رسیدن به فینال هم آماده است. آنها گام به گام پیش می فرایند و همین دیدگاه می تواند به پرسپولیس یاری کند.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 55435

به "بازیکنان پرسپولیس از باخت بیزار شده اند، عاملی که کار را سخت نموده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان پرسپولیس از باخت بیزار شده اند، عاملی که کار را سخت نموده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید