با تداوم شرایط فعلی از سوپرلیگ بسکتبال کشور انصراف می دهیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/هرمزگان سرمربی تیم بانوان خانه بسکتبال هرمزگان گفت: با شرایط فعلی و در صورت تداوم آن مجبور به انصراف از مسابقات سوپرلیگ بسکتبال کشور می شویم.

با تداوم شرایط فعلی از سوپرلیگ بسکتبال کشور انصراف می دهیم

هنگامه هنگام پور در گفت و گو با خبرنگاران، اضافه کرد: امروز جلسه قرعه کشی سوپر لیگ بسکتبال بانوان کشور برگزار می شود اما نماینده هرمزگان به دلیل مسائل مالی و نبود اسپانسر در خطر انصراف قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بازیکنانم در فصل گذشته بین 5 تا 10 درصد مطالبات خود را دریافت کرده اند، اظهار کرد: در حالی تیم خانه بسکتبال از تمامی نیروهای بومی بهره می برد و هرسال در بین مدعیان قرار گرفته است شایسته نیست اینچنین ورزش بانوان در سایه های بی توجهی به سر ببرد.

هنگام پور با اشاره به اینکه جلسات مستمری با مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان برگزار کرده ایم، خاطرنشان کرد: تمامی دغدغه های خود را به وی منتقل کرده و وعده حل بخشی از مسائل تا سرانجام هفته داده شده است.

وی ادامه داد: امیدوارم تا سرانجام هفته این وعده مدیرکل ورزش و جوانان استان عملی شود تا مجبور به انصراف از سوپر لیگ بسکتبال بانوان کشور نشویم.

سرمربی تیم بانوان خانه بسکتبال هرمزگان با اشاره به اینکه تا زمانی که بازیکنان حاضر به تمرین کردن نشوند نمی توان تیمی راهی مسابقات کرد، اضافه کرد: مسائل مالی طی سالیان اخیر همواره گریبانگیر نماینده هرمزگان بوده و امیدوارم با تلاش های مسئولان در این فصل این موضوع رخ ندهد و مجبور به انصراف نشویم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 41923

به "با تداوم شرایط فعلی از سوپرلیگ بسکتبال کشور انصراف می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تداوم شرایط فعلی از سوپرلیگ بسکتبال کشور انصراف می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید