برای کسب سهمیه المپیک ناامید نیستیم، شرایط سخت است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، میلاد عبادی پور در مصاحبه با خبرنگاران درباره مرحله نخست رقابت های انتخابی المپیک به میزبانی روسیه گفت: مراحل بسیار سختی از جمله لیگ ملت ها و مرحله نخست انتخابی المپیک را پشت سرگذاشتیم. قطعا کوشش تیم ملی و بازیکنان برای کسب سهمیه المپیک بود تا دیگر در هیچ تورنمنتی حضور نداشته باشیم ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد.

برای کسب سهمیه المپیک ناامید نیستیم، شرایط سخت است

ملی پوش والیبال ایران اضافه نمود: تمام قدرت خود را مخصوصا در بازی با روسیه گذاشتیم و نزدیکترین بازی را با روس ها داشتیم. دو ست را 25 بر 23 واگذار کردیم و شاید اگر یک اشتباه کمتر مرتکب می شدیم نتیجه بازی برعکس به سود تیم ایران بود اما در دنیای حرفه ای ورزش بروز چنین اتفاقاتی طبیعی است.

وی تاکید نمود: مسابقات به خاتمه نرسیده است. رقابت های قهرمانی آسیایی، جام جهانی و مرحله دوم انتخابی المپیک را در پیش داریم. هنوز شانس کسب سهمیه المپیک وجود دارد و ناامید نیستیم. ابتدا برای قهرمانی در مسابقات آسیایی مهیا می شویم، سپس عملکرد درخشان در جام جهانی و سپس برای کسب سهمیه راهی چین خواهیم شد.

عبادی پور درباره فشردگی رقابت ها و حضور ترکیب اصلی در تمامی رویدادها نیز گفت: قطعا شرایط سختی است. سختی های بسیاری را تحمل کردیم ولی این را با عشق پذیرفته ایم. به والیبال به عنوان یک شغل نگاه نمی کنیم بلکه با عشق به آن نگاه می کنیم.

لژیونر والیبال ایران گفت: با هدف کسب سهمیه به جلو حرکت می کنیم. ان شاءالله پس از قهرمانی در آسیا و حضور پرقدرت در جام جهانی راهی مرحله دوم رقابت های انتخابی المپیک خواهیم شد تا ببینیم چه پیش خواهد آمد.

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 12487

به "برای کسب سهمیه المپیک ناامید نیستیم، شرایط سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای کسب سهمیه المپیک ناامید نیستیم، شرایط سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید