آنالیز احتمالات نحوه برگزاری مرحله برگشت لیگ برتر والیبال

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر والیبال با قهرمانی تیم سیرجان به انتها رسید. پس از شیوع ویروس کرونا، رقابت های لیگ برتر والیبال با وقفه ای یک ماهه روبرو شد، پس از آن از هفته هشتم تا پانزدهم مسابقات، رقابت ها به صورت متمرکز به میزبانی تهران برگزار گردید.

آنالیز احتمالات نحوه برگزاری مرحله برگشت لیگ برتر والیبال

طبق تصمیم گذشته کمیته رویدادها و مسابقات و موافقت تیم ها، قرار است دور برگشت رقابت ها به صورت VNL برگزار گردد اما احتمال اینکه دور برگشت نیز به صورت متمرکز و به میزبانی تهران برگزار گردد هم وجود دارد.

میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون والیبال در تبادل نظر با خبرنگاران درباره ارزیابی اش از خاتمه دور رفت مسابقات لیگ برتر والیبال گفت: مرحله رفت با تمام سختی هایش به خاتمه رسید، چرا که نخستین سالی بود که رقابت ها با شرایط کرونایی همراه شد، چندین جلسه برگزار و در نهایت با موافقت تیم ها قرار شد رقابت های دور رفت به صورت متمرکز و به میزبانی تهران برگزار گردد؛ همه در این زمینه همکاری کردند و خدا را شکر رقابت ها به خوبی به خاتمه رسید.

وی تأکید کرد: شرایط میزبانی در تهران علی رغم بعضی مسائل خوب بود و تیم ها راضی بودند، البته مسائلی در حین برگزاری وجود داشت که بعضی از آنها نیز رفع شد.

دبیرکل فدراسیون والیبال در پاسخ به این سؤال که آیا دور برگشت به صورت VNL برگزار خواهد شد یا خیر؟ گفت: قرار است دور برگشت به صورت VNL برگزار گردد. با توجه به آنکه نقطه ضعف در دور رفت وجود داشت، دور برگشت از ویدئوچک استفاده خواهیم کرد چرا که یاری می نماید در دور برگشت تیم ها امتیازات حساس خود را به دست آورند. به هر حال اشتباه داوری در همه جای جهان وجود دارد و ویدئوچک می تواند به حواشی این چنینی خاتمه دهد.

تقوی ادامه داد: در دور برگشت می توانیم شاهد مسابقات کم اشتباه تری باشیم. به هر حال برگزاری مسابقات متمرکز برای نخستین بار انجام شد به همین دلیل تجربه کمی داشتیم؛ قطعاً در ادامه جلساتی برگزار خواهیم کرد تا نقاط قوت و ضعف دور رفت آنالیز گردد.

وی در پاسخ به این سؤال که چه زمانی جلسات را برگزار خواهید کرد؟ گفت: منطقی این است که قبل از آغاز دور برگشت و در اولین فرصت جلسه را برگزار کنیم. منتظر هستیم کمیته رویدادها و مسابقات و کمیته داوران گزارش خود را درباره دور رفت ارائه دهند و گزارش کمیته پزشکی را در اختیار داشته باشیم.

دبیرکل فدراسیون والیبال در پاسخ به این سؤال که آیا این احتمال وجود دارد که تهران میزبان دور برگشت باشد یا خیر؟ گفت: این احتمال وجود دارد اما در حال حاضر مبنای ما بر اساس تصمیمی است که در جلسه هم اندیشی و با نظر تیم ها گرفته شد که دور برگشت به صورت VNL برگزار گردد. در آن موقع هنوز ما رقابت های متمرکز را برگزار نکرده بودیم. حال که مسابقات به صورت متمرکز برگزار شده، این احتمال وجود دارد که در دور برگشت نیز تهران میزبان باشد ضمن اینکه اگر این اتفاق رخ دهد، ما برای تیم های شهرستانی حاضر در تهران تسهیلاتی لحاظ خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این سؤال که منظورتان از تسهیلات چیست؟ گفت: سعی بر این است که در بحث میزبانی و استفاده از ویدئوچک نگاه ویژه ای داشته باشیم.

تقوی درباره سُر بودن خانه والیبال تهران نیز گفت: مشکل سُر بودن خانه والیبال حل شده و در هفته گذشته این مشکل رفع شد؛ از چند مربی نیز استعلام گرفتیم و آنها راضی بودند.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 47385

به "آنالیز احتمالات نحوه برگزاری مرحله برگشت لیگ برتر والیبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز احتمالات نحوه برگزاری مرحله برگشت لیگ برتر والیبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید