برنامه های مفرح صدا و سیمای کرمانشاه در نوروز کرونایی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه از تدارک بیش از 21 هزار دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی جذاب برای ایام نوروز اطلاع داد.

برنامه های مفرح صدا و سیمای کرمانشاه در نوروز کرونایی

به گزارش خبرنگاران کرمانشاه،افشین امیری با اشاره به شیوع بیماری کرونا و لزوم درخانه ماندن مردم در ایام نوروز، گفت: به همین دلیل تمام کوششمان این است که بتوانیم با فراوری و تامین برنامه های جذاب و مفرح، اوقات شاد و بانشاطی را برای مردم در خانه رقم بزنیم.

وی اضافه نمود: برنامه ریزی های گسترده ای برای ایام نوروز انجام شده و تمام بخش های صدا و سیمای مرکز کرمانشاه پای کار هستند تا بتوانیم نوروزی شاد و مفرح را در قاب تلویزیون برای مردم کرمانشاه رقم برنیم.

این مسئول به برنامه های رادیو در این ایام اشاره نمود واضافه نمود: رادیو کرمانشاه برای نوروز پیش رو یازده هزار دقیقه معادل 178 ساعت برنامه تدارک دیده که در ساختارهای مختلف طنز و سرگرمی، شعر و موسیقی، بهداشت و سلامت و میراث فرهنگی پخش خواهد شد.

وی به ظرفیت های موسیقی استان هم اشاره نمود و گفت: در این ایام موسیقی های شادی برای پخش از رادیو در نظر گرفته شده و بخش های نمایش و طنز هم افزایش یافته تا بتوانیم اوقات فرح بخشی را رقم بزنیم.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه در ادامه به تشریح برنامه های شبکه زاگرس در ایام نوروز پرداخت و اضافه نمود: در بخش سیما هم برای نوروز پیش رو بیش از 10 هزار دقیقه برنامه فراوریی و تامینی در نظر گرفته شده است.

وی اضافه نمود: در شبکه زاگرس در ایام نوروز، هر روز یک ویژه برنامه با آیتم های متنوع خواهیم داشت.

امیری توضیح داد: همچنین در این ایام 20 قسمت برنامه برای مخاطبان کودک و نوجوان فراوری شده و 59 برنامه کوتاه با مضامین ایثار و شهادت آماده نموده ایم.

وی اضافه نمود: همچنین چندین مستند در حوزه روستاگردی و گردشگری آماده شده و چندین سریال تامینی و کلیپ های دیدنی هم برای پخش در این ایام در نظر گرفته شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه گفت: در حوزه خبر صدا و سیمای مرکز زاگرس هم کوشش کردیم تا ضمن اطلاع رسانی به موقع، با پخش مستندهای تحقیقاتی جذاب بتوانیم فراوریات خوبی در این زمینه تقدیم مخاطبان کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه اطلاع رسانی درخصوص کرونا همچنان محور برنامه های صدا و سیمای مرکز کرمانشاه است، گفت: در تمام برنامه ها و پیغام ها کوشش می گردد به نوعی ضرورت پیشگیری و مقابله با کرونا مطرح گردد و در این ایام که تاکید بر خودداری از سفر است کوشش داریم لابلای برنامه ها پیغام های هشدار و پیشگیری را هم در این زمینه داشته باشیم.

امیری گفت: استودیو سلامت هم مهیاست و هر زمان که شرایط بحرانی گردد و احتیاج به اطلاع رسانی گسترده و سریع باشد، با راه اندازی این استودیو ویژه برنامه های پیشگیری و اطلاع رسانی را از سر می گیریم.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 53616

به "برنامه های مفرح صدا و سیمای کرمانشاه در نوروز کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه های مفرح صدا و سیمای کرمانشاه در نوروز کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید