برترین انتخاب برای تور خارجی نوروز 99

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تا رسیدن تعطیلات نوروز کمتر از دو ماه به جای مانده است و بازار خرید تور خارجی نوروز 99 روز به روز داغتر می گردد.

برترین انتخاب برای تور خارجی نوروز 99

خانواده ها با آنالیز کشورها و مقصدهای مختلف و تورهای توریستی متنوع، در پی انتخاب بهترین تور خارجی نوروز 99 هستند تا تعطیلات نوروزی خاطره انگیزی را برای خود رقم بزنند.

اما اگر تا به امروز تنها یک بار در رابطه با انتخاب مقصد توریستی جستجو نموده باشید، می دانید که با چه اقیانوسی از اطلاعات و گزینه ها روبرو هستید. با توجه به همین نکته و به منظور تسهیل جستجوی بهترین تور خارجی نوروز 99، در این مقاله قصد داریم بهترین مقصدها و تورهای توریستی برای تعطیلات نوروز 99 را خدمت شما معرفی کنیم.

تور اروپا نوروز 99

بدون شک شما نیز با ما موافقید که اروپا بهترین مقصد توریستی دنیاست. 6 کشور از لیست ده مقصد برتر توریستی دنیا در قاره اروپا واقع شده اند و همین موضوع نشان دهنده مجذوب کنندهیت این قاره برای توریستان دنیاست.در واقع بیش از 51 درصد توریستان دنیا، یکی از کشورهای اروپایی را برای سفر خود انتخاب می نمایند.

توریستان ایرانی نیز از این قاعده مستثنی نیستند و تور اروپا نوروز 99 یکی از اصلی ترین انتخاب هایی است که بسیاری از ایرانیان برای تعطیلات نوروزی خود برگزیده اند. اما در میان تمامی کشورهای اروپا، بعضی مجذوب کنندهیت بیشتری دارند و سهم بیشتری از مسافران تور خارجی نوروز 99 را به خود اختصاص می دهند.

فرانسه بهترین مقصد توریستی دنیاست و سال ها است که توانسته بیشترین مقدار توریست را در میان دیگر کشورهای دنیا به خود اختصاص دهد. پس جای تعجب ندارد اگر بدانیم تور فرانسه نوروز 99 نیز پرطرفدارترین تور توریستی برای مسافران ایرانی است.

این کشور با داشتن تعدادی از مشهورترین جاذبه های توریستی دنیا مانند برج ایفل، موزه لوور، کاخ ورسای و ... و عناصر فرهنگی مجذوب کننده خود مانند ادبیات، موسیقی و ... توانسته است نظر بسیاری از خانواده های ایرانی را به تور فرانسه نوروز 99 چلب کند.

اما تور فرانسه تنها انتخاب شما برای تور اروپا نوروز 99 نیست. بعضی از کشورهای اروپایی با تاریخ غنی و پرفراز و نشیب خود، جاذبه های تاریخی متعددی را در خود جای داده اند و با داشتن همین جاذبه ها، توریستان تور خارچی نوروز 99 را جذب می نمایند. تردیدی نیست که تور ایتالیا نوروز 99 سرآمد این نوع تور خارجی نوروز 99 است.

احتمالا می دانید که ایتالیا مهد تمدن و تاریخ قاره اروپا است و امپراتوری روم باستان برای قرن های متمادی، قدرت برتر دنیا باستان بوده است. به همین علت آثار تاریخی بسیار شگفت انگیزی در تور ایتالیا نوروز 99 در انتظار شما است.

بناهای اعجاب انگیزی مانند کلوسئوم که بزرگ ترین ورزشگاه ورزشی دنیا و محل نبرد گلادیاتورها بوده یا معبد زیبای پانتئون با سقف گنبدی خود تور ایتالیا نوروز 99 را به تجربه متفاوتی از تور خارجی نوروز 99 تبدیل می نمایند.

اما افول امپراتوری روم، خاتمه شکوه ایتالیا نیست و در قرون بعدی نیز شاهد آثار خارق العاده ای از فرهنگ و معماری ایتالیا هستیم. کلیسای سنت پیتر که بزرگ ترین کلیسای دنیا و مرکز کلیسای کاتولیک است، مملو از آثار معماری و هنری بینظیری است و تور ایتالیا نوروز 99 بدون بازدید از آن ناقص است.

اما زیبایی های تور اروپا نوروز 99 تنها به همین دو کشور محدود نمی گردد و تمامی کشورهای قاره اروپا می توانند یک مقصد توریستی بی نظیر برای تور خارجی نوروز 99 باشند. تورهای نوروزی دیگری مانند تور سوئیس، تور اسپانیا، تور بلژیک و ... نیز در زمره بهترین تورهای خارجی نوروز 99 قرار دارند.

تور آسیا نوروز 99

اگرچه اروپا قاره زیبایی است اما علت نمی گردد که از زیبایی هایی قاره دوست داشتنی آسیا چشم پوشی کنیم. آسیا بزرگ ترین و پرجمعیت ترین قاره دنیا است. تنوع قومی و مذهبی این قاره باعث پدید آمدن فرهنگ ها و تمدن های گوناگون و مجذوب کنندهی شده است. همین موارد باعث شده است تا کشورهای آسیایی جایگاه ویژه ای در تورهای خارجی نوروز 99 داشته باشند. جالب است بدانید از میان ده کشور برتر توریستی دنیا، دو کشور آسیایی چین و تایلند نیز حضور دارند که به ترتیب رتبه های چهار و 9 را به خود اختصاص داده اند.

ژاپن یکی از بهترین کشورها برای تجربه لذت بخش تور آسیا نوروز 99 است. سرزمین آفتاب تابان و شرقی ترین کشور قاره کهن، مملو از شگفتی هایی است که می تواند شما را شیفته خود سازد. تور ژاپن نوروز 99 یکی از بهترین نقاط دنیا برای تماشای تقابل سنت و مدرنیته است. معبدهای زیبا و قلعه های مجذوب کننده ژاپنی در کنار آسمانخراش های سر به فلک کشیده و خیابان های نورانی نماد شناخته شده ای از ژاپن است.

یکی دیگر از دلایلی که ژاپن را به مقصد مجذوب کنندهی برای تور خارجی نوروز 99 تبدیل می نماید، عناصر فرهنگی و مشهور این کشور است. خاطرات انیمیشن های ژاپنی دوران کودکی مانند فوتبالیست ها هنوز در خاطرات بیشتر ایرانی ها زنده است.

منطقه جنوب شرق آسیا نیز به علت ساختار فرهنگی و طبیعت خاص خود، مقصد مجذوب کنندهی برای تور خارجی نوروز 99 است. کشورهایی مانند مالزی، اندونزی، فیلیپین و سنگاپور در این منطقه به مقصدهای توریستی مهمی تبدیل شده اند اما شاید هیچ کدام از آن ها به مقدار ویتنام برای تور خارجی نوروز 99 مجذوب کنندهیت نداشته باشند.

جنگل های استوایی انبوه در کنار بیش از 3000 کیلومتر خط ساحلی، از مهم ترین ویژگی های طبیعی ویتنام هستند که تور ویتنام را به مقصدی مجذوب کننده برای تور خارجی نوروز 99 تبدیل می نمایند. همین طبیعت بکر و خارق العاده باعث شده است تا تعداد زیادی از مسافران ایرانی، تور ویتنام نوروز 99 را انتخاب نمایند.

اما جاذبه های طبیعی تنها نکاتی نیستند که تور ویتنام را به این مقدار محبوب نموده اند، بلکه تاریخ و فرهنگ ویتنام نیز دنیایی از زیبایی و مجذوب کنندهیت است. وجود تعداد زیادی موزه و معبد تاریخی، رستوران ها و غذافروشی های خیابانی و بازارهای سنتی هانوی (مرکز ویتنام) شما را با فرهنگ این کشور زیبا آشنا خواهد ساخت.

اگر شما نیز در پی پیدا کردن یک مقصد مجذوب کننده و خاطره انگیز برای رزرو تور خارجی نوروز 99 هستید، می توانید از تورهای نوروزی آژانس مسافرتی ققنوس بهره ببرید. ققنوس با بیش از 40 سابقه، مجری مستقیم باکیفیت ترین تورهای دنیاگردی به مقصدهای مختلف در سرتاسر دنیا است. برای کسب اطلاع از پیشنهادها ققنوس برای تور خارجی نوروز 99، می توانید به سایت این مجموعه سری بزنید.

منبع: کجارو
انتشار: 12 اسفند 1400 بروزرسانی: 12 اسفند 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 71498

به "برترین انتخاب برای تور خارجی نوروز 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین انتخاب برای تور خارجی نوروز 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید