بوشهر، تیم ملی بیس بال ایران به مسابقات آسیایی سنگاپور اعزام می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، دبیر انجمن سافت بال و بیس بال کشور با اشاره به اعزام تیم ملی بیس بال ایران به مسابقات آسیایی گفت: این مسابقات بهمن سال جاری در سنگاپور برگزار می گردد.

بوشهر، تیم ملی بیس بال ایران به مسابقات آسیایی سنگاپور اعزام می گردد

برای دیدن توسعه یافته ترین شهر آسیا، با تور سنگاپور همراه شوید.

دبیر انجمن سافت بال و بیس بال کشور در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در بوشهر با اشاره به رقابت های لیگ دسته دوم بیس بال باشگاه های کشور در بوشهر گفت: مرحله دوم و نهایی رقابت های لیگ دسته دوم بیس بال باشگاه های کشور با حضور تیم های تهران، زاهدان، جم در استادیوم شهید مهدوی بوشهر برگزار گردید.

کیوان صفاییان با اشاره به اینکه در این رقابت ها تیم های الماس جم، اوشیدا زاهدان و طیف نوین تهران با هم رقابت کردند اضافه نمود: تیم الماس جم قهرمان لیگ دسته دوم بیس بال باشگاه های کشور شد و با 15 امتیاز به لیگ دسته اول بیس بال باشگاه های کشور صعود کرد.

وی از اعزام تیم ملی ببیس بال ایران به مسابقات آسیایی در سنگاپور خبرداد و اضافه نمود: اعضای تیم ملی ببیس بال ایران از رقابت های لیگ دسته اول و دوم بیس بال برای حضور در مسابقات آسیایی سنگاپور که بهمن ماه برگزار می گردد انتخاب می شوند.

صفاییان با اشاره به اینکه بیس بال و سافت بال ایران ظرفیت قابل توجهی دارد اضافه نمود: استعدادهای خوبی در بیس بال و سافت بال ایران وجود دارد که امید می رود تیم ملی بیس بال ایران در مسابقات آسیایی با درخشش بازیکنان به موفقیت لازم دست یابد.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 22 مرداد 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 9533

به "بوشهر، تیم ملی بیس بال ایران به مسابقات آسیایی سنگاپور اعزام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوشهر، تیم ملی بیس بال ایران به مسابقات آسیایی سنگاپور اعزام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید