بیشتر تیم ها خواستار تعطیلی لیگ هستند، فدراسیون کاراته در تدارک برگزاری اردوی تیم ملی است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مومنی درباره شرایط این روز های کاراته توضیحاتی را عنوان کرد.

بیشتر تیم ها خواستار تعطیلی لیگ هستند، فدراسیون کاراته در تدارک برگزاری اردوی تیم ملی است

وحید مومنی سرپرست دبیری فدارسیون کاراته در گفت و گو با ، در خصوص تغییر در تعداد سهمیه های این رشته ورزشی در کاراته مطرح نمود: باید منتظر مسابقات مراکش باشیم که قرار است در تاریخ جدید برگزار گردد و قطعا در تعداد سهمیه ها تغییری حاصل نمی گردد و تنها ممکن است اسامی عوض گردد. یک شانس دیگر داریم که رزیتا علیپور سهمیه پنجم را کسب کند که به این قضیه امیدوار هستیم.

مومنی در خصوص سرنوشت مسابقات سوپر لیگ و لیگ برتر کاراته مطرح نمود: اعضا و نمایندگان تیم ها اکثریت بر این باور هستند که مسابقات لیگ به طور کلی به اتمام برسد و قهرمان اعلام گردد. ما منتظر هستیم در هفته آینده جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ و مسابقات باتوجه به جمع آوری همه نقطه نظرات برگزار گردد و در نهایت در خصوص برگزاری مسابقات و یا حتی تعطیلی لیگ و سوپر لیگ بدون اینکه ذره ای حق تیمی پایمال گردد، تصمیم نهایی مان را اعلام کنیم.

مومنی درباره برگزاری احتمالی اردوی تدارکاتی تیم ملی در 2 بخش بانوان و آقایان اعلام کرد: بازیکنان هر یک به تنهایی طبق برنامه های سرمربیان در حال اجرا تمرینات انفرادی شان هستند و هیئت های استانی هم نهایت کوشش خود را برای در اختیار گذاشتن سالن اختصاصی برای ورزشکاران المپیکی نموده اند. با این حال همه بر این باور هستیم که تمرینات یکپارچه در قالب تیم ملی شرایط متفاوت تری نسبت به تمرینات انفرادی دارد که فدراسیون کاراته در تدارک برگزاری تمرینات تیم ملی با دریافت مجوز های لازم و رعایت پروتکل های بهداشتی است.

سرپرست دبیری فدراسیون در خصوص حکم دائمی اش در این فدراسیون مطرح نمود: در اینباره تنها می توانم بگویم در هر سِمتی هدف من خدمت به جامعه کاراته است.

او در خصوص پرداخت جوایز نقدی قهرمانان کاراته وان خمین نیز گفت: با پیگیری های فدراسیون کاراته تمامی جوایز نقدی این مسابقات به حساب قهرمانان واریز خواهد شد.

بانیما

قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 33570

به "بیشتر تیم ها خواستار تعطیلی لیگ هستند، فدراسیون کاراته در تدارک برگزاری اردوی تیم ملی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیشتر تیم ها خواستار تعطیلی لیگ هستند، فدراسیون کاراته در تدارک برگزاری اردوی تیم ملی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید