(تصاویر) نسل جدید آی پاد تاچ اپل

به گزارش مجله یک کامپیوتر، آی پاد تاچ iPod Touch، نوعی پخش کننده صدا است که دارای سیستم عامل شرکت اپل iOS است که به این دستگاه قابلیت هایی، چون اجرای بیشتر فایل های چندرسانه ای و انواع کتاب های الکترونیکی و بازی ها و نرم افزار های مربوط به این سیستم عامل را می دهد. اما این محصول پُرطرفدار از زمان عرضه نسل پنجم خود در سال 2012 تا به امروز تغییرات خاصی را به خود ندیده است و بسیاری نیز براین باور بودند که پس از این همه سال، اپل کماکان قصد ندارد که اصلاحاتی اساسی در آن ایجاد کند. با این حال، اخیراً یک افشاکننده دنیای فناوری تصاویر رندری از یک آی پاد تاچ منتشر نموده که ادعا می گردد نسل جدید این محصول باشد.

(تصاویر) نسل جدید آی پاد تاچ اپل

به گزارش خبرنگاران به نقل از وبسایت فناوری gizmochina، چند سالی از آخرین به روزرسانی شرکت اپل در دستگاه iPod Touch می گذرد و کاربران این محصول بیش از هشت سال است که با محصولی تقریباً یکسان سروکار داشته اند، اما اخیراً شایعات قابل اعتنایی منتشر شده که نشان می دهد این شرکت آمریکایی میخواهد iPod Touch را با تغییراتی عمده، به روز رسانی کند. در کنار این شایعات، روز دوشنبه 24 مه (3 خردادماه)، گزارشی از یک تحلیل گر مطرح دنیای فناوری به نام استیو موزر منتشر شد که نشان می دهد ما بیش از آنچه تصور می شد به تاریخ عرضه این نسل جدید آی پاد تاچ های اپل نزدیک هستیم.

به گزارش خبرنگاران، در این گزارش که استیو موزر منتشر نموده است، کاربر توییتری با شناسه کاربری AppleLe257@ به عنوان منبع خبر معرفی شده و همچنین ذکر شده که تصاویر رندر ارائه شده از نسل جدید آی پاد تاج اپل نیز توسط یک طراح دنیای فناوری با شناسه کاربری Apple-Tomorrow@ در توییتر، طراحی شده است. بر اساس این تصاویر رندر به اشتراک گذاشته شده، iPod Touch نسل آینده اپل بسیار شبیه به سری جدید آیفون 12 است که دارای لبه های مربع شکل و Face ID برای باز کردن قفل دستگاه است؛ بنابراین اگر این تصاویر با مدل واقعی برابر باشد، می توان گفت که این اولین باری است که اپل در طی هشت سال گذشته تغییراتی اساسی در طراحی آی پاد تاچ های خود نموده است.

جدا از افزودن فن آوری تشخیص چهره، باید دید که این شرکت چه برنامه دیگری را برای نوسازی این دستگاه در نظر گرفته است. براساس اطلاعات افشا شده ما انتظار داریم که اپل اندازه صفحه نمایش را از 4 اینچ به حدود 5.4 اینچ افزایش دهد و آن را مشابه اندازه آیفون 12 مینی طراحی کند. همچنین با توجه به اینکه این محصول به کاربری موسیقی اختصاص دارد، ما انتظار داریم این شرکت جک هدفون 3.5 میلی متری را حفظ کند؛ قابلیتی که اپل چند سال پیش از سری آیفون های خود حذف نموده بود. با این حال، هنوز اطلاعات ما در مورد دیگر قابلیت ها و یا تغییرات اجرا شده در قسمت داخلی دستگاه اندک است و ما نمی دانیم که نسل جدید آی پاد تاچ اپل دارای چه قابلیت های جدیدی خواهد بود.

مدل iPod Touch که در حال حاضر موجود است با قیمت پایه 199 دلار آمریکا ارائه می گردد. حال باید منتظر بود و دید آیا اپل برچسب قیمتی مشابه را برای مدل نسل جدید حفظ می نماید یا قیمت را افزایش می دهد. روی هم رفته باید توجه داشت که تمام این داده ها بیشتر به عنوان شایعه مطرح شده اند و هنوز هیچ یک از داده های این گزارش تایید رسمی نشده است، بنابراین در پذیرش کامل این اطلاعات باید محتاط بود.

تصاویر رندر آی پاد تاچ جدید اپل

منبع: فرارو
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 57861

به "(تصاویر) نسل جدید آی پاد تاچ اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصاویر) نسل جدید آی پاد تاچ اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید