توئیت پرطرفدار مهدوی کیا ، به نفع برانکو، علیه کی روش؟

به گزارش مجله یک کامپیوتر، یک بازیکن ریزاندام دیگر به مانند مسى بهترین بازیکن دنیا شد.هوش بالا، تکنیک ناب،چابکى و دوندگى مودریچ ثابت کرد،بدون داشتن اندام درشت هم می توان بهترین بود.

توئیت پرطرفدار مهدوی کیا ، به نفع برانکو، علیه کی روش؟

به گزارش خبرنگاران ،در مجادله کلامی سرمربیان تیم لی و پرسپولیس قبل از جام دنیای ابتدا برانکو گفت اگر کی روش 40 روزه بتواند بازیکنانم را تبدیل به کریستیانو رونالدو کند، در لیگ قهرمانان از آنها استفاده نمی کنم و در اختیار تیم ملی قرار می دهم.سپس کی روش گفت: 40 روزه رونالدو نه ولی مودریچ می سازم.

این نقل قول کی روش در طول جام دنیای و با درخشش ستاره تیم ملی کرواسی بارها دست به دست شد و حالا به واسطه انتخاب لوکا مودریچ به عنوان برترین بازیکن دنیا، این نقل قول بسیار شنیده می گردد.

مهدی مهدوی کیا اسطوره فوتبال ایران در توییتر نظرش را درباره این موضوع این چنین نوشت:یک بازیکن ریزاندام دیگر به مانند مسى بهترین بازیکن دنیا شد.هوش بالا، تکنیک ناب،چابکى و دوندگى مودریچ ثابت کرد،بدون داشتن اندام درشت هم می توان بهترین بود.بازیکنى که نه در طول چهل روز،بلکه در طول چندین سال آموزش صحیح در سیستم بازیکنساز یوگسلاوى سابق، در کنار بزرگان فوتبال ایستاد.

توییت مهدی مهدوی کیا که یکی از پرطرفدارترین فوتبالی های توییتر است، مورد استقبال کاربران قرار گرفته و به ظر می رسد تا حدودی به سود برانکو و به ضرر کی روش باشد.

3-180

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 1320

به "توئیت پرطرفدار مهدوی کیا ، به نفع برانکو، علیه کی روش؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توئیت پرطرفدار مهدوی کیا ، به نفع برانکو، علیه کی روش؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید