تکواندوکار قم در راه رقابت های 2016 جهانی کانادا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، نوجوان تکواندوکار قم در رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندو کشور جواز حضور در اردوی آماده سازی تیم ملی کشور پیش از اعزام به مسابقات جهانی 2016 کانادا را کسب کرد.

تکواندوکار قم در راه رقابت های 2016 جهانی کانادا

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران از قم، به منظور معین نفرات برتر نوجوان تکواندوکار کشور جهت اخذ مجوز حضور در اردوی آماده سازی پیش از اعزام به رقابت های قهرمانی 2016 کانادا، رقابت های انتخابی برگزار و خاتمه 29 تکواندوکار برتر تعیین شدند.

رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندو نوجوانان کشور در حالی در 10 وزن برگزار گردید که تیم تکواندو نوجوان قم در 6 وزن دارای نماینده بود و خاتمه با کسب یک سهمیه توسط علی چهره قانی در وزن چهارم یعنی 55 کیلوگرم به کار خود انتها دادند.

درحالی که این رقابت ها در دو روز و در هرروز با برگزاری پنج وزن پیگیری شد در روز اول مسابقات امیرمحمد غلامی و حسین داداش زاده تکواندوکاران نوجوان قم مقابل رقبای خود به میدان رفتند اما با واگذاری نتایج دیدارهای خود از گردونه مسابقات کنار رفتند.

روز دوم این رقابت ها با توجه به حضور چهار نماینده از قم درروی شیاپ چانگ مسابقات انتخابی تیم ملی این انتظار وجود داشت که شاهد کسب پیروزیتی از سوی این ورزشکاران باشیم که درنهایت علی چهره قانی به این مهم دست یافت.

حسین حسین زاده، مهدی عابد و محمدحسین علی محمدی 3 هوگو پوش ناکام قم در روز دوم این پیکارها بودند که با قبول شکست برابر رقبای خود از دور رقابت ها کنار رفتند و حذفی زودهنگام را تجربه کردند.

علی چهره قانی تکواندوکار استان در این مسابقات با غلبه بر رقبای از اصفهان و تهران پیروز به اخذ مجوزحضوردر اردوی تیم ملی نوجوانان شد تا بعد از علی نادعلی که در بخش پومسه در اردوی تیم ملی بزرگسالان حضور دارد دومین نماینده قم در اردوهای تیم ملی و این بار در کیوروگی باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 30 تیر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 12594

به "تکواندوکار قم در راه رقابت های 2016 جهانی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکواندوکار قم در راه رقابت های 2016 جهانی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید