تیم ملی والیبال نشسته زنان نایب قهرمان شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در مرحله فینال بازی های پاراآسیایی به مصاف تیم چین رفت و با قبول شکست برابر این تیم نایب قهرمان شد.

تیم ملی والیبال نشسته زنان نایب قهرمان شد

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در مرحله فینال بازی های پارا آسیایی جاکارتا به مصاف تیم چین رفت و 3 بر صفر نتیجه را واگذار کرد و در صندلی نایب قهرمانی ایستاد و به مدال نقره بازی ها رسید.

ست نخست این ملاقات با امتیازگیری تیم چین شروع شد و چینی ها توانستند 8 بر 4 از تیم ایران پیش بیفتند و اولین وقت استراحت فنی به نام این تیم ثبت شد. در ادامه این ست باز تیم چین بود که به امتیاز 12 رسید و این موضوع باعث شد سلیمانی تقاضای وقت استراحت فنی کند.

اما در نهایت تیم چین با سرویس های مختلف توانست 25 بر 13 به پیروزی برسد.

ست دوم این ملاقات نیز تیم چین در امتیاز گیری نسبت به بانوان والیبال نشسته ایران عملکرد بهتری داشتند و 14 بر 8 از شاگردان سلیمانی پیشی گرفتند و در نهایت این ست با نتیجه 25 بر 17 به سود تیم چین به سرانجام رسید.

اما در ابتدای ست سوم این ملاقات شاگردان سلیمانی توانستند رقابت پایاپایی با تیم چین داشته باشند اما تیم چین باز هم توانست اختلاف امتیاز خودش را با ملی پوشان ایران بیشتر کند و 14 بر 7 پیش افتد.

تیم ایران در نهایت این ست را با نتیجه 25 بر 16 واگذار کرد تا تیم چین در ست شماری 3 بر صفر پیروز گردد و ملی پوشان ایران بعد از این تیم در صندلی نایب قهرمانی قرار گرفتند و پیروز به کسب مدال نقره این دوره از بازی های پارا آسیایی جاکارتا شدند.

نتایج دور اول تا سوم مسابقات سریع شطرنج نابینایان/تداوم درخشش بانوان شطرنج باز

مسابقات سریع شطرنج نابینایان و کمبینایان در جریان است و تا سرانجام دور سوم، شطرنج بازان بانوی کشورمان در رده دوم جدول رده بندی قرار دارند.

در مسابقات گروه b1 آقایان، عرفان محمدعلیزاده در دور اول نماینده میانمار را شکست داد، در دور دوم برابر حریف فیلیپینی به تساوی دست یافت و در دور سوم، مقابل حسن قدیری از کشورمان به تساوی رسید.

مهدی رومیفرد، در دور اول به نماینده هندوستان نتیجه را واگذار کرد، در دور دوم حریفی از اندونزی را شکست داد و در دور سوم، نماینده ویتنام را از پیش روی برداشت.

حسن قدیری در دور اول و دوم در مقابل نمایندگان فیلیپین باخت و در دور سوم مقابل عرفان محمدعلیزاده به نتیجه تساوی دست یافت.

در مسابقات گروه b2 و b3 آقایان، امید کریمی در دور نخست نماینده قزاقستان را شکست داد، در دور دوم مقابل مجید باقری به تساوی رسید و در دور سوم در مقابل نماینده فیلیپین بازی را مساوی کرد.

مجید باقری در دور اول نماینده فیلیپین را شکست داد، در دور دوم مقابل نماینده کشورمان امید کریمی به تساوی رسید و در دور سوم، به رقیب اندونزیایی خود بازی را واگذار کرد.

علیرضا قورچیبیگی در دور اول با حریفی از اندونزی به تساوی رسید، در دور دوم مقابل نماینده فیلیپین باخت و در دور سوم، مقابل هندوستان به نتیجه تساوی دست یافت.

در مسابقات گروه b1 بانوان، لیلا زارعزاده در دور نخست مقابل اندونزی باخت، در دور دوم به حریف ویتنامی مسابقه را واگذار کرد و در دور سوم حریفی از میانمار را شکست داد.

ملیحه صفایی در دور اول و دوم در برابر نمایندگان میانمار به پیروزی رسید و در دور سوم، مقابل نماینده اندونزی باخت.

زهرا محمدیراد در دور اول به نماینده میانمار بازی را واگذار کرد، در دور دوم نماینده همین کشور را شکست داد و در دور سوم مقابل حریف ویتنامی باخت.

در مسابقات گروه b2 و b3 بانوان، خانم عاطفه نقوی در دور نخست نماینده مالزی را شکست داد، در دور دوم حریف ویتنامی را مغلوب کرد و در دور سوم مقابل نماینده این کشور باخت.

فاطمه برقول در دور اول نماینده هند را شکست داد، در دور دوم مقابل حریف ویتنامی مغلوب گشت و در دور سوم نماینده ویتنام را از پیش روی برداشت.

فریبا زنده بودی در دور اول حریف مالزیایی را شکست داد، در دور دوم مقابل نماینده میزبان به تساوی رسید و در دور سوم از نماینده هند باخت.

تا سرانجام دور سوم، بانوان شطرنجباز کشورمان در جدول رده بندی در هر دو گروه b1 و b2 و b3، در رده دوم قرار دارند، مردان کشورمان نیز در گروه b1 و b2 و b3، در رده چهارم جدول مسابقات قرار دارند.

رقابت های سریع شطرنج نابینایان و کم بینایان در هفت دور برگزار می گردد و عصر آدینه به سرانجام می رسد. امید می رود در رقابت های بخش سریع نیز چندین مدال نصیب شطرنجبازان نابینای کشورمان گردد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: انتخاب
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 17446

به "تیم ملی والیبال نشسته زنان نایب قهرمان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم ملی والیبال نشسته زنان نایب قهرمان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید