جزئیات جدید از بوئینگ مفقود شده مالزیایی

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران: مقامات مالزی تابعیت مسافرین هواپیمای خطوط هوایی این کشور که از کوالالامپور راهی پکن بود اما ارتباط خود با برج های مراقبت را از دست داد، اعلام کردند.

جزئیات جدید از بوئینگ مفقود شده مالزیایی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، مقامات مالزیایی تابعیت مسافرین هواپیمای بوئینگ 777 را که در حین پرواز از کوالالامپود به پکن ارتباط خود را با برج های مراقبت گم نموده است، منتشر کردند.

در این هواپیما که با 12 خدمه دارای 227 سرنشین بود، 153 چینی، 13 مالزیایی، 12 اندونزیایی، 7 استرالیایی، 3 فرانسوی، 4 آمریکایی، 2 نیوزیلندی، 2 تبعه کانادا و 1 روسی، 1 ایتالیای، 1 تایوانی، 1 هلندی و 1 اتریشی حضور داشتند.

تلویزیونی دولتی چین اعلام نموده است که دو قایق گشتی را برای یاری به عملیات جستجوی این هواپیما اعزام نموده است.

به گزارش بی بی سی یک مقام ناشناس ویئتنامی نیز اعلام نموده است که این هوپیما در 190 کیلومتری ساحل شبه جزیره کاموآ ارتباط خود را با برج مراقبت از دست داده است.

پیشتر شرکت خطوط هوایی مالزی در بیانیه ای اعلام نمود ارتباط با هواپیمای شماره ام اچ 370 که از نوع بوئینگ 777-200 بود و روز آدینه، ساعت دوازده و 21 دقیقه به وقت محلی از کوالالامپور پایتخت این کشور به پرواز درآمد و انتظار می رفت ساعت 18 و 30 دقیقه همان روز در پکن به زمین بنشیند، قطع شده است.

این بیانیه اضافه نمود خطوط هوایی مالزی هم اکنون کار گروه ویژه ای را برای جست وجو و معین کردن موقعیت این هواپیما، تشکیل داده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 12985

به "جزئیات جدید از بوئینگ مفقود شده مالزیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات جدید از بوئینگ مفقود شده مالزیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید