جنگ جهانی سوم برنده نداشت

به گزارش مجله یک کامپیوتر، دیدار بوکاجونیورز و ریورپلاته در فینال کوپا لیبرتادورس با تساوی به سرانجام رسید.

جنگ جهانی سوم برنده نداشت

به گزارش خبرنگاران، بالاخره دیدار رفت فینال کوپا لیبرتادورس بین دو تیم بوکاجونیورز و ریورپلاته یکشنبه شب برگزار گردید. این بازی قرار بود شنبه انجام گردد اما باران اجازه نداد این اتفاق بیفتد. بر این اساس جنگ جهانی سوم برنده ای نداشت و بوکا در بومبونرا با نتیجه دو بر دو متوقف شد.

هر دو تیم از شروع بازی به دنبال گلزنی بودند و چند موقعیت ایجاد شد اما هیچ یک از خط دروازه عبور نکرد. در دقیقه 22 یک تنش میان بازیکنان به وجود آمد که باعث شد طرفداران نیز به این اتفاق واکنش نشان دهند. داور با وجود درگیری بازیکنان به هیچ یک اخطار نداد. زمانی که بازیکن ریورپلاته می خواست ضربه کرنر را بزند چند شیء در نزدیکی اش پرتاب شد.

دقایقی بعد کریستین پاون، یکی از ستاره های بوکا مجبور به ترک زمین شد. بازیکن آرژانتینی آسیب دید و با عصبانیت از میدان بیرون رفت. در این شرایط رامون آبیلا گل نخست بازی را به ثمر رساند تا میزبان یک بر صفر پیش بیافتد. با این حال خوشحالی بوکا کوتاه بود و دو دقیقه بعد لوکاس پراتو بازی را مساوی کرد.

لئوناردو خارا نخستین کارت زرد بازی را دریافت کرد. در حالی که به نظر می رسید نیمه اول با تساوی به انتها می رسد، در لحظات انتهای داریو گل دوم بوکا را به ثمر رساند.

در نیمه دوم باز هم ریورپلاته نتیجه را جبران کرد و کارلوس روبرتو به اشتباه با ضربه سر دروازه خودی را باز کرد. در ادامه کارلوس توس برای میزبان به میدان رفت. آسیب دیدگی خارا نگرانی طرفداران بوکا را بیشتر کرد. میزبان در دقایق انتهای به حملات خود اضافه کرد و آرمانی در یک صحنه دروازه ریور را نجات داد. در نهایت سوپرکلاسیکو با تساوی به انتها رسید تا همه چیز در دیدار برگشت تعیین گردد.

قهرمان لیبرتادورس شنبه هفته آینده (26 آبان) شناخته خواهد شد.

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 2367

به "جنگ جهانی سوم برنده نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگ جهانی سوم برنده نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید