حرکت استقلال روی بمب ساعتی، اتفاقی که شرایط آبی ها را قرمز کرد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران - گروه ورزشی: تیم فوتبال استقلال که یک فصل پرنوسان را در لیگ برتر پشت سر گذاشت و با عنوان دومی به کار خود سرانجام داد، پس از پیروزی برابر رقیب سنتی خود در مرحله نیمه نهایی جام حذفی امیدوار بود با قهرمانی در این مسابقات بتواند رضایت هوادارانش را جلب کند و با آرامش بیشتری خود را برای فصل آینده و حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده کند.

حرکت استقلال روی بمب ساعتی، اتفاقی که شرایط آبی ها را قرمز کرد

کدورت هایی که بالاخره دردسرساز شد

پس از آنکه آندره استراماچونی ایران را ترک کرد و استقلال صدرنشین را در شرایط بلاتکلیفی قرار داد مسئولان این باشگاه ناچار شدند برای جلب نظر طرفداران و کم کردن اثرات منفی رفتن این مربی پیروز ایتالیایی، فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی انتخاب نمایند اما از همان ابتدا معین بود که مجیدی رابطه حسنه ای با احمد سعادتمند ندارد.

سفر به ایتالیا و شروع تنش ها

هر چند سعادتمند کوشش کرد این ارتباط را حسنه کند و شرایط را برای همکاری فراهم کند اما زمانی که وی برای انجام مذاکره با استراماچونی راهی ایتالیا شد تا شاید بتواند از وی برای پرداخت مطالباتش تخفیف بگیرد، دمل چرکین کدورت ها سر باز کرد و اختلاف طرفین علنی شد.

استعفای بدموقع سرمربی

استعفای مجیدی پس از پیروزی برابر پرسپولیس از مسئولیت خود استعفا کرد تا شرایط این تیم در آستانه برگزاری ملاقات فینال جام حذفی در شرایط قرمز قرار بگیرد. این استعفا البته با واکنش منفی پیشکسوتان و تعدادی از طرفداران استقلال همراه شد چرا که آنها اعتقاد داشتند مجیدی نباید در آستانه ملاقات فینال جام حذفی استعفا کند و آرامش را از تیمش بگیرد.

رویای فرهاد بر باد رفت

استقلال در حالی راهی مشهد شد تا ملاقات فینال را برابر تراکتور برگزار کند که فرهاد مجیدی با وجود اعلام استعفا حاضر شد روی نیمکت بنشیند و تیمش را در این ملاقات حساس همراهی کند. او امیدوار بود با پیروزی در فینال و قهرمانی در جام حذفی دست بالا را بگیرد و شرایط را به سود خودش تغییر دهد اما یک نیمه پراشتباه و بد از استقلال رویاهای مجیدی را نقش بر آب کرد تا او ناچار گردد در رختکن زانوی غم بغل بگیرد و کارش را در استقلال تمام شده بداند.

مُسکنی به نام استراماچونی

به دنبال رقم خوردن یک ناکامی دیگر برای استقلال مسئولان این باشگاه بلافاصله پس از فینال جام حذفی با صدور اطلاعیه ای اعلام کردند مذاکره با آندره استراماچونی را از همان شب شروع خواهند کرد تا زمینه بازگشت وی به این تیم را فراهم نمایند. وعده ای که از قبل معین بود محقق شدنش بسیار بعید است اما برای آرام کردن طرفداران مسکن خوبی به نظر می رسید.

استفاده از نام عظیم برای حذف مجیدی

هر چند فرهاد مجیدی با رفتارش و نتیجه ای که گرفته بود زمینه نارضایتی طرفداران از عملکردش را فراهم کرد اما مسئولان باشگاه برای اینکه بتوانند او را از سرمربیگری تیم کنار بگذارند مطرح کردن نام استراماچونی را در دستور کار قرار دادند تا از این طریق به خواسته خود برسند اما غافل از اینکه نیامدن این مربی ایتالیایی طرفداران را بیشتر از گذشته ناامید و سرخورده خواهد نمود.

اتفاقی که شرایط آبی ها را قرمز کرد

همین اشتباه استراتژیک از سوی مدیریت باشگاه استقلال شرایط این تیم آبی را قرمز کرد و حالا همه منتظر نتایج این تیم در آسیا هستند تا پازل های خاتمهی این معمای چند هفته ای را کنار هم بچینند و تکلیف استقلال را برای فصل آینده معین نمایند. در این میان وزارت ورزش که رضایت چندانی از اقدام احمد سعادتمند ندارد منتظر نتایج آبی پوشان در لیگ قهرمانان آسیاست تا نقشه بعدی اش را در این تیم ایجاد کند.

تغییرات عظیم در استقلال

بازی مدیریتی وزارت ورزش و باشگاه استقلال همچنان ادامه دارد و طرفین منتظر خاتمه مسابقات این تیم در لیگ قهرمانان آسیا هستند تا بتوانند گام های آخر برای انتخاب ترکیب مدیریتی و فنی این تیم جهت حضور در فصل آینده را بردارند. در این میان جدایی احمد سعادتمند و تغییرات مدیریتی که صورت خواهد گرفت یکی از گزینه هاست و آمدن یک سرمربی ایرانی گزینه بعدی است که البته همه اینها بعد از لیگ قهرمانان آسیا معین تکلیف خواهد شد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

مجله کامپیوتر: از کامپیوتر و IT کلی مقاله و ترفند جالب اینجا داریم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 40537

به "حرکت استقلال روی بمب ساعتی، اتفاقی که شرایط آبی ها را قرمز کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرکت استقلال روی بمب ساعتی، اتفاقی که شرایط آبی ها را قرمز کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید