خبرنگاران مسکن مهرهای بدون متقاضی کرمانشاه به مزایده می رود

به گزارش مجله یک کامپیوتر، کرمانشاه- خبرنگاران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: مسکن مهرهای فاقد متقاضی برای تکمیل شدن به زودی به مزایده گذاشته می گردد.

خبرنگاران مسکن مهرهای بدون متقاضی کرمانشاه به مزایده می رود

جهت دریافت خدمات تصاویر آلاچیق های زیبا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

مهرداد سالاری چهارشنبه شب در حاشیه نشست شورای مسکن که در استانداری کرمانشاه برگزار گردید، در جمع خبرنگاران گفت: علاوه بر واحدهای مسکن مهر بدون متقاضی واحدهایی که متقاضیان آنها توانایی تکمیل سهم آورده خود را نیز ندارند به منظور مشخص تکلیف سرمایه های ملی به مزایده گذاشته خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این نشست به مسائل مسکن مهرهای تکمیل نشده در سطح استان پرداخته شد، گفت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته و تا سرانجام شهریور ماه 670 واحد مسکن مهر در سطح استان تکمیل و به بهره برداری می رسد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه عنوان نمود: واحدهای مسکن مهر دارای متقاضی که متقاضیان هم سهم آورده خود را پرداخت نموده اند با یاری های دولتی مسائل زیرساخت های آنها مرتفع و به بهره برداری خواهد رسید.

سالاری به مسائل پروژه 700 واحدی چشمه سفید کرمانشاه هم اشاره نمود و اظهارداشت: مرحله اول این پروژه با بهره برداری از 300 واحد افتتاح شده و اکنون مرحله دوم این پروژه مشتمل بر 339 واحد با پیشرفت فیزیکی 82 درصدی همراه است.

وی اضافه نمود: این پروژه مسائلی در زمینه تاسیسات زیربنایی دارد که مسائل تامین برق و گاز و زیرساخت های ارتباطی آن مرتفع شده و تنها بحث آب و فاضلاب آن باقی مانده که نهایتا ظرف یک ماه آینده مشخص تکلیف می گردد.

استاندار کرمانشاه در نشست شورای مسکن بر تکمیل هرچه سریعتر واحدهای مسکن مهر در سطح استان تاکید نمود و گفت: باید تا سرانجام سال جاری پرونده مسکن مهرهای نیمه تمام در استان بسته می گردد.

هوشنگ بازوند توضیح داد: هیچ کوتاهی و تأخیر در تکمیل و تحویل پروژه های مسکن مهر کرمانشاه از مدیران مربوطه پذیرفته شده نیست.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 18 خرداد 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 28820

به "خبرنگاران مسکن مهرهای بدون متقاضی کرمانشاه به مزایده می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مسکن مهرهای بدون متقاضی کرمانشاه به مزایده می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید