خبرنگاران ورزشکاران هشترودی و کرونا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مراغه - خبرنگاران - ورزشکاران حرفه ای هشترود با تعطیلی مسابقات و باشگاه ها به تمرین های خانگی روی آورده اند و با بهره گیری از فضای مجازی و فعالیت زیر نظر مربیان خود، به دنبال حفظ آمادگی جسمانی خود در روزهای کرونایی هستند.

خبرنگاران ورزشکاران هشترودی و کرونا

ورزشکاران علاوه بر اینکه آمادگی شان برای مسابقات را حفظ می نمایند مردم و مخاطبان شان در فضای مجازی را نیز به فعالیت بدنی و ورزش تشویق می نمایند.

محمدرضا شقاقی پور دان 6 تکواندو و عضو فدراسیون تکواندو کشور درباره نحوه فعالیتش در خانه گفت: به وسیله فضای مجازی با شاگردانم در ارتباط هستم و روزانه یک ساعت با آنها به وسیله این فضا حرکات ورزشی را تمرین می کنم.

آیدا کروبی عضو تیم ملی بدمینتون نیز گف : برای حفظ شرایط جسمانی جهت حضور در مسابقات مختلف، به صورت آنلاین با مربی خودم تمرینات لازم را انجام می دهم و حرکات و تمریناتی را که مربی برایم ارسال نموده را انجام می دهم.

رییس اداره ورزش و جوانان هشترود نیز گفت: در نخستین ساعات و اعلام بیماری کرونا از طرف شبکه بهداشت و درمان و به منظور حفظ سلامت همشهریان، ورزشکاران، قهرمانان و جوانان و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا تصمیم به تعطیلی باشگاه ها و مکان های ورزشی در شهرستان گرفتیم.

حجت حسین پور به برنامه های این اداره برای روزهای درخانه نشینی مردم اشاره نمود و اضافه نمود: اداره ورزش و جوانان با همکاری روسای هیات های ورزشی و سازمان های مردم نهاد و باشگاه ها و برای ارتقای سلامت همشهریان و ورزشکاران و قهرمانان اقدام به راه اندازیپویش مردمی ورزش و تقویت سیستم ایمنی کرد که با استقبال خوب مردم روبرو شده است.

وی گفت: در این راستا کلیپ، انمیشین، پوستر و فایل های ورزشی منتشر شده و به صورت آنلاین در اختیار مردم و ورزشکاران قرار گرفته است.

توصیه ورزشکاران حرفه ای ساکن هشترود به مردم، انجام حرکات ورزشی هر چند به صورت محدود در محیط خانه است چرا که بی تحرکی خود موجب بروز بیمارهای بسیاری می گردد.

مجله شرقیا

مجله شرقیا | مجله آموزشی و اطلاع رسانی تحصیلی
منبع: ایرنا
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 28861

به "خبرنگاران ورزشکاران هشترودی و کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ورزشکاران هشترودی و کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید