خبرنگاران کشته شدن یک غیرنظامی در تیراندازی نیروهای ترکیه در شمال سوریه

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران - خبرنگاران - منابع خبری شنبه شب گزارش دادند، در تیراندازی نیروهای ترکیه و مزدوران آن ها به سمت یک خودروی غیرنظامی در شمال سوریه یک غیرنظامی کشته و یک نفر نیز زخمی شد.

خبرنگاران کشته شدن یک غیرنظامی در تیراندازی نیروهای ترکیه در شمال سوریه

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، نظامیان ترکیه و مزدوران تروریست آن ها به سمت یک خودروی غیرنظامی در جنوب غرب راس العین در استان الحسکه واقع در شمال سوریه تیراندازی کردند که منجر به کشته شدن یک غیرنظامی و زخمی شدن یک غیرنظامی دیگر شد.

بر اساس اعلام منابع محلی، فرد کشته شده در یکی از مدارس این منطقه کار می کرده و فرد زخمی نیز کارمند بازنشسته شرکت برق رأس العین است.

ترکیه و مزدوران سوری وفادار به آن ها در اکتبر گذشته در چارچوب عملیات نظامی که بهار صلح نامیده و از غرب فرات آغاز شد، در دو عملیات به نام های سپر فرات و زیتون خرد شده از شهر رأس العین تا تل ابیض در شرق فرات را اشغال کردند.

بسیاری از رسانه ها از جمله شبکه سی ان ان آمریکا گزارش دادند که خانه های صدها غیرنظامی در شهر رأس العین توسط گروه های مسلح تحت حمایت ترکیه مورد سرقت و غارت قرار گرفته است.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 32102

به "خبرنگاران کشته شدن یک غیرنظامی در تیراندازی نیروهای ترکیه در شمال سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کشته شدن یک غیرنظامی در تیراندازی نیروهای ترکیه در شمال سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید