خط و نشان سیناصنعت برای بازار عظیم، بویری: دنبال قهرمانی در لیگ کشتی فرنگی هستیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی تیم کشتی فرنگی سیناصنعت ایذه تاکید نمود که تیمش سال جاری بعد از تجربه 6 سال حضور در جمع تیم های برتر لیگ فرنگی، به دنبال قهرمانی است.

خط و نشان سیناصنعت برای بازار عظیم، بویری: دنبال قهرمانی در لیگ کشتی فرنگی هستیم

به گزارش خبرنگاران، ملک محمد بویری در برنامه دایره طلایی در خصوص اینکه بعد از نتایج دور رفت، فکرش را می کرد که تیمش به عنوان صدرنشین به مرحله نیمه نهایی صعود کند، گفت: سه روز مانده به مسابقات دور رفت، تیم یزد از حضور در لیگ انصراف داد و با حمایت فدراسیون کشتی و صحبتی که با مدیرعامل باشگاه داشتیم، توانستیم در لیگ شرکت کنیم. به همین دلیل نه اردویی داشتیم و نه آمادگی لازم، به همین دلیل در دور رفت بچه ها آن کشتی هایی که باید را، نگرفتند و دوم شدیم.

وی ادامه داد: برای دور برگشت، سه اردو در استان اصفهان و شهرستان شاهین شهر برگزار کردیم و تیم را جمع کردیم و بچه ها کشتی های خوبی گرفتند و اول شدیم.

بویری با تشکر از فدراسیون کشتی و سازمان لیگ بابت برگزاری لیگ برتر کشتی فرنگی، در خصوص اینکه آیا تیمش برای مرحله نیمه نهایی و نهایی مسابقات تقویت خواهد شد یا نه، گفت: اگر مدیرعامل اجازه دهد تیم را تقویت خواهیم کرد چون دنبال قهرمانی هستیم. سیناصنعت 6 سال پیاپی جزو 4 تیم برتر ایران بوده و ان شاءالله که تیم را تقویت نموده و بعد از 6 سال قهرمان شویم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

آژانس مسافرتی: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مجله سامی: مجله سامی، وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 46449

به "خط و نشان سیناصنعت برای بازار عظیم، بویری: دنبال قهرمانی در لیگ کشتی فرنگی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط و نشان سیناصنعت برای بازار عظیم، بویری: دنبال قهرمانی در لیگ کشتی فرنگی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید