داور مانع پیروزی بارسلونا شد، فیلم مسابقه با اتلتیکو مادرید گویای همه چیز است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرمربی تیم بارسلونا گفت: داور مسابقه با دریافت دو پنالتی عجیب برای اتلتیکو مادرید مانع پیروزی ما شد.

داور مانع پیروزی بارسلونا شد، فیلم مسابقه با اتلتیکو مادرید گویای همه چیز است

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، بارسلونا در ملاقاتی از هفته سی و سوم رقابت های لالیگا اسپانیا به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه در انتها با تساوی 2 بر 2 به انتها رسید تا بارسلونا با وجود داشتن یک بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید در رتبه دوم جدول رده بندی باقی بماند.

کیکه ستین در انتها این مسابقه درباره تکرار پنالتی اول اتلتیکو مادرید و دریافت پنالتی دوم که کاملاً مشکوک بود، به خبرنگاران اسپانیایی اظهار کرد: دو مرتبه در این بازی بارسلونا از اتلتیکو مادرید پیش افتاد و هر بار داور مسابقه با دریافت پنالتی های عجیب شرایطی حاصل کرد تا ملاقات به تساوی کشیده گردد. فیلم مسابقه گویای همه چیز است و می توان به راحتی درباره اتفاقاتی که داور در آن تأثیرگذار بود، نظر داد.

سرمربی تیم بارسلونا درباره ورود آنتوان گریژمان در لحظات انتهای مسابقه به زمین و اینکه او را چرا زودتر به بازی گرفته نشد، بیان کرد: مشکل بارسلونا این نیست که همه بتوانند برای تیم بازی نمایند. شاید از نگاه کارشناس منطقی نباشد که گریژمان زمان کمی برای تیم بازی کند اما او به ثبات لازم نرسیده است. باید جایی برای استفاده از او درون زمین داشته باشیم. همواره سعی می کنیم تا سوارز و مسی را در زمین داشته باشیم و گریژمان هم با رسیدن به ثبات کامل بازی خواهد نمود.

4048/

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

datapad.ir: دیتاپد، با مجله فناوری و تخصصی رایانه از همه چیز سر در بیاورید.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 35309

به "داور مانع پیروزی بارسلونا شد، فیلم مسابقه با اتلتیکو مادرید گویای همه چیز است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داور مانع پیروزی بارسلونا شد، فیلم مسابقه با اتلتیکو مادرید گویای همه چیز است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید