درخواست مهاجم پرسپولیس برای جدایی و مخالفت کالدرون

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، علی علیپور در دو هفته ابتدایی رقابت های لیگ برتر پیروز به گلزنی نشد تا طرفداران پرسپولیس پس از باخت یک بر صفر آدینه گذشته این تیم مقابل تراکتور، لب به انتقاد از مهاجم پرسپولیس بگشایند.

درخواست مهاجم پرسپولیس برای جدایی و مخالفت کالدرون

علیپور که در زمان جابجایی تابستانی پیشنهادات جدی و خوبی از تیم های اروپایی داشت در صفحه شخصی خود در فضای مجازی به انتقاد طرفداران واکنش نشان داد.

مهاجم پرسپولیس که در لیست 23 نفره تیم ملی فوتبال برای بازی با هنگ کنگ نیز حضور ندارد خطاب به مسئولان باشگاه و طرفداران پرسپولیس اعلام نموده خواستار جدایی از جمع سرخپوشان پایتخت است.

علیپور که به نظر می رسد از انتقاد طرفداران پرسپولیس دلخور است در حالی تمایل خود را برای جدایی از این تیم اعلام نموده که گابریل کالدرون و مسئولان باشگاه با رفتن او مخالفت نموده اند.

سرمربی پرسپولیس به مدیران این تیم اعلام نموده که تیم خود را بسته است و نمی خواهد هیچ بازیکنی از جمله علی علیپور را از دست بدهد. بحران کمبود مهاجم در این تیم نیز سبب شده تا مسئولان پرسپولیس ضمن دلجویی از علی علیپور به وی اعلام نمایند اجازه جدایی از جمع سرخپوشان را ندارد.

دور زمین: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 12684

به "درخواست مهاجم پرسپولیس برای جدایی و مخالفت کالدرون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست مهاجم پرسپولیس برای جدایی و مخالفت کالدرون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید