در مجمع سالیانه فدراسیون هندبال چه گذشت؟، علی نژاد: فرایند هندبال رو به رشد است

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مجمع عمومی فدراسیون هندبال درحالی امروز برگزار گردید که معاون وزیر ورزش از عملکرد فدراسیون ابراز رضایت کرد.

در مجمع سالیانه فدراسیون هندبال چه گذشت؟، علی نژاد: فرایند هندبال رو به رشد است

به گزارش خبرنگاران، مجمع عمومی فدراسیون هندبال امروز با حضور مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک، علیرضا خسروی مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی، پاکدل و عزتی رئیس و دبیر، مهدی مستجاب الدعوه مسئول امور مجامع و نمایندگان تربیت بدنی نیروهای مسلح، فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، کارگری، باشگاه ها، مربیان، داوران و ورزشکاران به صورت حضوری و روسای استان ها به صورت آنلاین برگزار گردید.

در ابتدای این مجمع رئیس فدراسیون به ارائه عملکرد فدراسیون هندبال در سال 98 پرداخت.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال 98 به انتصاب دبیر، خزانه دار جدید و کمیته های مربیان و استعدادیابی اشاره نمود و اضافه کرد: در حوزه تیم های ملی سال گذشته اگر بدشانسی همراه ما نبود مسافر جام جهانی بودیم. در رقابت های انتخابی المپیک تنها با یک باخت و اقدام شبهه انگیز بحرین مقابل کره جنوبی تیم ملی از صعود به مرحله بعدی بازماند و در کویت هم با تفاضل گل در قیاس با کره جنوبی راهی رقابت های جهانی نشدیم.

پاکدل اضافه کرد: تیم ملی ما قبل از آن یکسال تعطیل بود و هیچ برنامه ای نداشتیم و ما بلافاصله با به خدمت دریافت علیرضا حبیبی مربی خوب کشورمان بعد از سال ها از یک مربی ایرانی و در زمان کم به جامانده استفاده کردیم. همچنین در سایر رده های سنی تیم های ملی ما تشکیل شد که اتفاق خوبی بود.

رئیس فدراسیون هندبال گفت: در سال گذشته در رده های مختلف 40 اردوی آمادگی برگزار کردیم و علیرغم مسائل اقتصادی چند اردوی برون مرزی هم با دریافت اسپانسر و هماهنگی با کشور قطر برگزار کردیم. البته که باید بگویم در هندبال ساحلی هم پیروز به کسب مقام سوم شدیم.

پاکدل با اشاره به عملنمودهای اقتصادی فدراسیون در سال 98 توضیح داد: این فدراسیون در سال 98 نه تنها هیچگونه بدهی برجای نگذاشت بلکه بعضی از بدهی های گذشته را پرداخت و تراز اقتصادی فدراسیون مثبت شد. خوشبختانه با جلسات متعدد انجام شده درصدد هستیم تا بدهی سنگین و لاینحل اقتصادیاتی سال های 91 تا 95 را به نتیجه برسانیم و انشاالله با رفع این مشکل یکی از معضلات عظیم فدراسیون در حوزه اقتصادی حل خواهد شد. همچنین بدهی های اقتصادیاتی سال های 96 و 97 فدراسیون پرداخت شده است.

وی با اشاره به جذب اسپانسر در سال گذشته در مقاطع مختلف اعلام کرد: خوشبختانه با تلاشی که مجموعه فدراسیون و دوستان ما انجام دادند در سال گذشته آورده نقدی و غیر نقدی فدراسیون دو برابر تعهد به وزارت ورزش و جوانان بود.

در یک سال گذشته فرایند هندبال فرایندی رو به رشد بوده است

مهدی علی نژاد، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان نیز در این مجمع گفت: مجمع امروز نشان داد مجموعه جدید فدراسیون هندبال عملکرد خوبی در تمامی حوزه ها داشته و به خانواده هندبال به جهت انتخاب آقای پاکدل تبریک می گویم.

وی در ادامه اضافه کرد: در یک سال گذشته فرایند هندبال فرایندی رو به رشد بوده است. جهت فدراسیون هندبال جهت خوبی است، ولی تا به ثمر رسیدن زمان می برد و نمی گردد یک شبه معجزه کرد.

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان با تشکر از عملکرد اقتصادی فدراسیون، آن را نتیجه مقبول و مطلوب ارزیابی کرد و گفت: آورده نقدی و غیر نقدی فدراسیون انصافا عدد قابل توجهی بوده و خوشبختانه فدراسیون بدون سروصدا و ادعا مبالغ خیلی خوبی جذب نموده است.

وی اضافه کرد: بعد از سال ها هندبال به دست یک مدیر جوان به پیش رفته و این عملکرد خوب جای تشکر دارد. هندبال در سال های قبل از تمام رشته های توپی عقب افتاده و انصافا پاکدل هم در شرایط خوبی فدراسیون را تحویل نگرفت اما در یکسال و چند ماه خیلی با سرعت سعی کرد مسائل این فدراسیون را رفع کند.اگر فرایند را نگاه کنیم می توانیم فرایند رو به رشد هندبال را ببینیم ولی قطعا زمان می برد تا هندبال به صندلی خود برسد.

علی نژاد یادآوری کرد: ما امروز باید حداقل5 -4 سال به وی و تیمش وقت بدهیم تا این فاصله به وجود آمده را رفع و مسائل را حل نماید.البته کرونا در این راه وقفه ایجاد نموده و از بدشانسی به دوره ریاست پاکدل خورده است.

وی با توجه به بعضی درخواست ها مبنی بر حضور مربیان خارجی در هندبال گفت: برای رشد هندبال باید مربیان خوب داشته باشیم که در مورد مربی خارجی مذاکراتی با فدراسیون خواهیم داشت تا انشا الله یک تصمیم خوب و منطقی گرفته گردد. مجموعه ای که از کورس قهرمانی عقب افتاده برای برگشت باید خیلی انرژی بگذارد و علی رغم اینکه جهت هندبال جهت خوبی است ولی تا به ثمر رسیدن زمان می برد و نمی گردد یک شبه از هیچ دستگاهی انتظار معجزه داشت.

معاون وزیر ورزش توضیح داد: ما باید به کسانی که در چارچوب حرکت می نمایند توجه نشان دهیم. در حوزه های فنی، اداری و اقتصادی مجموعه فدراسیون جدید کار خود را به خوبی پیش می برد. ما اگر در ورزش جهش می خواهیم به چنین مدیرانی احتیاج داریم.

ایشان در انتها با تشکر از زحمات کلیه خانواده هندبال آرزوی روزهای بهتر برای این رشته ورزشی کرد.

در این جلسه مصوبات هیئت رئیسه فدراسیون و همچنین جذب اسپانسر به تصویب رسید. در ادامه مجمع حسابرس فدراسیون گزارش خود را ارائه و پس از سوال های علی نژاد در نهایت گزارش حسابرس به تصویب مجمع رسید. گزارش سال 98 خزانه دار فدراسیون هم از سوی دهقان قرائت و بعد از آن هم بازرس فدراسیون به ارائه گزارش خود پرداخت و هردو به تایید و تصویب مجمع رسیدند.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 37522

به "در مجمع سالیانه فدراسیون هندبال چه گذشت؟، علی نژاد: فرایند هندبال رو به رشد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در مجمع سالیانه فدراسیون هندبال چه گذشت؟، علی نژاد: فرایند هندبال رو به رشد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید