در نوروز 98 ، خوزستان نباید مشکل آب شرب داشته باشد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز استان خوزستان، از سوی رئیس این ستاد، شهرستان لالی به عنوان ستاد تعیین به منظور سفرهای نوروزی 98 معرفی گردید.

در نوروز 98 ، خوزستان نباید مشکل آب شرب داشته باشد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی ادارهکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، این جلسه بعدازظهر یکشنبه 28 بهمنماه 97 با حضور غلامرضا شریعتی رئیس ستاد خدمات سفر نوروز استان، سیدحکمت الله موسوی دبیر این ستاد، منصور کتانباف شهردار اهواز، غلام شجاعی سرپرست معاونت گردشگری میراث فرهنگی خوزستان و سایر مدیران دستگاههای اجرایی استان در محل سالن اجتماعات شهیدرجایی استانداری خوزستان برگزار گردید.

در این جلسه غلامرضا شریعتی استاندار و رئیس ستاد خدمات سفر نوروز خوزستان با اشاره به ورود چشمگیر گردشگران و مسافران به خوزستان طی ماههای گذشته درپی بارندگیهای خوب و قابل توجه امسال اضافه نمود: باتوجه به چندسال خشکسالی پیاپی در استان، بارشهای کمسابقه و عالی در ششماهه دوم سال 97 باعث شد که بیش از 815هزار مسافر تنها از 22 بهمنماه تاکنون به استان سفر نمایند.

او در ادامه با بیان اینکه باتوجه به این آمار، پیشبینی میگردد در ایام نوروز 98، حجم مسافران و گردشگران ورودی به استان بیشتر گردد از فرمانداران سراسر استان خواست تا با برنامهریزی مناسب، در ایجاد فضای مناسب و مطلوب برای اسکان، تفریح و امنیت مسافران بکوشند.

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز خوزستان در ادامه با تأکید بر وظایف خطیر دستگاههای اجرایی استان در قبال گردشگران و مسافران نوروزی فرمانداران را موظف کرد تا با مکاتبه و پیگیری مسائل، زمینه را برای رفاه حال مسافران مهیا نمایند.

او اضافه نمود: تمامی نقاط ضعف موجود در این زمینه باید توسط فرمانداران مرتفع گردد تا گردشگران با خیال آسوده و راحت در استان خوزستان تردد نمایند.

استاندار خوزستان در ادامه همچنین بر شناسایی هرچه سریعتر مسائل و تسهیلات و متعاقباً انجام اقدامات مقتضی توسط اداراتکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، جمعیت هلالاحمر، اورژانس و خدمات جادهای و راهداری و خدمات جادهای خوزستان تأکید کرد.

او همچنبن تشکیل جلسات ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروز استان را در محل استانداری به صورت دوهفته یکبار خواهان شد و افزود: دراین جلسات فرمانداران باید به صورت جزء به جزء گزارش اقدامات خود را ارائه دهند؛ ضمن این که فرمانداران باید جلسات ستاد را به صورت هفتگی و متوالی در شهرستانهای خود نیز تشکیل دهند.

شریعتی در ادامه با تأکید بر انجام اقدامات مورد احتیاج برای استقبال از کاروان های راهیان نور عنوان نمود: بر پاکسازی سطوح شهر و نظافت سرویسهای بهداشتی نظارت گردد تا مسافران و گردشگران خدمات خوبی را دریافت نمایند.

او همچنین اضافه نمود: تمهیدات لازم برای تأمین آب شرب در شهرها و روستاها اندیشیده گردد تا در ایام نوروز به هیچوجه شاهد کمبود آب شرب در استان نباشیم.

در سرانجام این جلسه شهرستان لالی به عنوان ستاد مشخص به منظور سفرهای نوروزی از سوی شریعتی، معرفی گردید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 خرداد 1398 بروزرسانی: 27 فروردین 1399 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 4640

به "در نوروز 98 ، خوزستان نباید مشکل آب شرب داشته باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در نوروز 98 ، خوزستان نباید مشکل آب شرب داشته باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید