دکوراسیون اداری مدرن و کاربردی در شرکت های پیروز تجاری جهان

به گزارش مجله یک کامپیوتر، طراحی دکوراسیون داخلی ادارجات باید طوری باشد که هدف و مفهوم کاری یک شرکت را منعکس کند. دکوراسیون اداری مدرن و بروز می تواند رسیدن به چنین هدفی را ساده تر و کم هزینه تر کند. با طراحی درست فضای داخلی اداره، نوعی احساس غرور و افتخار در کارمندان و همچنین احساس اطمینان خاطر در مراجعه کنندگان ایجاد می گردد که خود موضوع بسیار بسیار مهمی است.

دکوراسیون اداری مدرن و کاربردی در شرکت های پیروز تجاری جهان

در کنار زیبایی و کارآمد بودن فضاهای کاری، باید توجه ویژه ای هم به ایجاد فضاهای متنوع دیگر دور از موضوع کار داشت تا کارمندان اداره هر از چندگاهی بتوانند با حضور در این اتاق ها، انرژی خود را بازیابی نموده و با تمرکز بیشتری به کار مشغول شوند. چنین سیستمی بیشتر در شرکت های مرتبط با فناوری دیده می گردد اما در ادارجات دولتی نیز قابل اجرا است. در ادامه مطلب قصد دارم به معرفی تعدادی از روش های کاربردی طراحی دکوراسیون اداری مدرن بپردازم که امروزه در بیشتر شرکت های مهم اجرایی می گردد.

از آنجایی که بیشتر کارهای شرکت ها با کامپیوتر دسکتاپ و لپ تاپ انجام می گردد علاوه بر تهیه میز و جایگاه شیک و ارگونومیک باید به عامل مهم دیگری هم توجه کرد که اغلب نادیده گرفته می گردد، پنهان کردن سیم های پشت و روی میز تاثیر زیادی بروی ظاهر دکوراسیون می گذارد. این سیم ها اگر سازمان دهی نشوند فضا را بسیار بهم ریخته و نامرتب نشان می دهد، گاهی اوقات پیش می آید که تعدادی میز و جایگاه بسیار شیک برای کارمندان و اتاق کنفرانس تهیه می کنید اما برای سیم ها آویزان شده تدبیری نمی اندیشید، بعداز تمام شدن کار بلافاصله متوجه می شوید که دکوراسیون اداره علی رغم استفاده از مبلمان شیک، بازهم نازیبا و نامرتب است که دلیل اصلی آن سیم های در هم رفته و رها شده پشت و روی میز است.

عامل بسیار مهم بعدی که در طراحی دکوراسیون اداری مدرن باید رعایت گردد استفاده از عناصر طبیعی در دکوراسیون داخلی است. عناصر طبیعی نوعی حس آشنای آرامش بخش و گرم در فضا ایجاد می نمایند که باعث می گردد کارکنان، اداره را خانه دوم خود بپندارند. پنل های چوبی در کفپوش یا دیوارپوش، میز و جایگاه یا قرار دادن گل و گیاه طبیعی در کوراسیون داخلی تنها دو نمونه از بی نهایت راه هایی است که می توان طبیعت را به فضای داخل آورد. بسیاری از شرکت های اداری عظیم و معروف در سرتاسر جهان از چنین روشی در طراحی داخلی شان استفاده می نمایند برای نمونه شکل های زیر دیزاین داخلی آژانس تبلیغاتی را نشان می دهد که بر اساس همین مفهوم طراحی شده است.

استفاده از رنگ های متنوع و شاد در دکوراسیون های مدرن هیچ وقت نباید فراموش گردد. اگر اطراف میز کار کارمندان با رنگ های متفاوت تزیین گردد، ذهن شفاف تر و تمرکز بیشتری بروی کار خود خواهند داشت. بر اساس چندین تحقیق علمی معتبر، رنگ ها می توانند میزان شادی، کارایی و خلاقیت کارمندان را افزایش دهند. امروزه ادارجات زیادی در جهان رنگ های شاد و متنوع را حتی به صورت جزئی و به روش های مختلف مانند دکوری های جالب در اندازه های مختلف وارد دکوراسیون داخلی اداره می نمایند.

مورد مهم بعدی همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم ایجاد فضاهایی برای بازیابی انرژی و بدر کردن خستگی است. یک رستوران کوچک با میزی سرتاسری می تواند این فضا را براحتی ایجاد کند، استفاده از میز عظیم سرتاسری و مشترک بین همه کارمندان باعث می گردد علاوه بر میل کردن نوشیدنی و غذاهای مختصر، ارتباط، گفت و گو و گفتگو کارمندان پیرامون مباحث کاری و غیره بیشتر گردد. شاید متوجه نشوید اما این کار وحدت و دوستی بین کارمندان را بیشتر می نماید که خود برای موفقیت یک شرکت بسیار مهم است.

بکار بردن بافت و مواد گوناگون با کیفیت ساخت بالا در طراحی داخلی شرکت و اداره یکی دیگر از ویژگی های مهم دکوراسیون اداری مدرن و امروزی است. برای افزایش راندمان و سلامت فکری کارمندان شرکت، وجود بافت های گوناگون مانند، چوب، سنگ، فلز، شیشه و … الزامی و مهم است. وسایل ساخته شده با مواد باکیفیت این فرصت را به شما می دهد تا با خلاقیت بیشتری دیزاین داخلی شرکت خود را طراحی کنید. اگر دیزاین یک اداره خلاقانه باشد، به صورت غیر مستیم کارمندان شرکت نیز مشتاق به استفاده از راهکارهای خلاقانه و سریع می شوند.

×

خوانندگان این نوشته مطالب زیر را نیز خوانده اند:

دکوراسیون محیط اداری کوچک با طراحی شیک و کاربردی / عکس

مدل میز کنفرانس اداری با طرح و شکل مجلل و لوکس سال 2015

آشنایی با نمای داخلی و خارجی ساختمان مرکزی شرکت آدیداس

نمای خارجی ساختمان اداره مرکزی شرکت گوگل در کالیفرنیا

دکوراسیون اداری مدرن

دکوراسیون اداری مدرن

وبلاگ خرید: وبلاگ خرید | این سیستم پیشرفته وبلاگدهی برای فروشگاه های اینترنتی است.

مینی نت: مینی نت، با برگزیده آخرین اخبار جراید و روزنامه ها همراه ما باشید.

منبع: اتاق
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 42368

به "دکوراسیون اداری مدرن و کاربردی در شرکت های پیروز تجاری جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکوراسیون اداری مدرن و کاربردی در شرکت های پیروز تجاری جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید