رایزنی برای انتخاب جانشین کارخانه شروع شده است، فعلا سکوت میکنم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، مهرداد سراجی مدیرعامل باشگاه سایپا پس از استعفای مصطفی کارخانه از راهنمایی تیم والیبال به خبرنگاران، گفت: باشگاه سایپا بسیار کوشش کرد کارخانه را حفظ کند. کارخانه شخصیت بزرگی است و والیبال ایران مدیون او است.

رایزنی برای انتخاب جانشین کارخانه شروع شده است، فعلا سکوت میکنم

وی اضافه نمود: کارخانه زحمات زیادی برای صندلی والیبال ایران در آسیا و دنیا کشید. هر چقدر کوشش کردیم او در تیم بماند، نشد. بیماری های این مربی بعد از کرونا تشدید شد و به درخواست خودش از تیم کنار رفت، امیدوارم هر چه سریع تر سلامتی اش برگردد.

مدیرعامل باشگاه سایپا در ادامه درباره شرایط تیم والیبال سایپا توضیح داد: ما سناریوهای متفاوتی در نظر داریم. از نظر سناریو کماکان استراتژی این است که برای ادامه لیگ گزینه ها را آنالیز کنیم. امروز از چند مربی صاحب نام دعوت نموده ایم و در حال رایزنی با آنها می باشیم. پس از دریافت برنامه های آنها طی یک کار گروهی سرمربی آینده را معین خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که گزینه های مدنظر چه کسانی هستند، گفت: از خمسه، سیدعباسی و شهنازی دعوت نموده ایم. اگر افراد دیگری نیز هستند که تمایل به همکاری با ما دارند برنامه های آنها را نیز دریافت خواهیم کرد.

سراجی در ادامه درباره جدایی محمد موسوی نیز گفت: از ابتدای فصل تیم را برای قهرمانی بسته بودیم و بازیکنان بزرگی را جذب کردیم، رفتن موسوی خارج از اختیار و توان ما بود. فعلاً می خواهم سکوت کنم تا کسی آسیب نبیند! در داستان جدایی موسوی، سایپا مورد جفا نهاده شد.

سراجی ادامه داد: همچنان در ادامه لیگ برای قهرمانی حرکت می کنیم. بازیکنان بزرگی در اختیار داریم. بازیکنان جدیدی نیز در ادامه به تیم اضافه خواهند شد تا نقاط ضعف را جبران کنیم. رفتن موسوی آسیب بزرگی به تیم زد اما ما همچنان بازیکنان بزرگی در اختیار داریم و در نیم فصل احتمالاً تیم را تقویت می کنیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا در انتها درباره شرایط تیم بانوان نیز گفت: والیبال بانوان نیز موفقیت های خوبی کسب نموده، با اقتدار حریفان را شکست داده و در صدر جدول واقع شده است. هاشمی عملکرد خوبی در تیم داشته و برنامه ها منسجم و در چارچوب حرکت می نماید.

دکتر برای تو

دکتر برای تو | مجله خبری و پزشکی دکتر برای تو

bestcanadatours.com

مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 47039

به "رایزنی برای انتخاب جانشین کارخانه شروع شده است، فعلا سکوت میکنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی برای انتخاب جانشین کارخانه شروع شده است، فعلا سکوت میکنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید