روش ساخت شماره مجازی از طریق برتر آموز

به گزارش مجله یک کامپیوتر، شماره مجازی چیست و چه کاربردی دارد؟

رپرتاژآگهی - ساخت شماره مجازی عنوانی است که قرار است در این مطلب به صورت کامل به آن پرداخته شود، و اهمیت استفاده از آن هم بررسی شود، اگر تازه این واژه را می شنوید و نمی دانید چیست، توصیه می کنم ادامه مطلب را دنبال کنید.

روش ساخت شماره مجازی از طریق برتر آموز

امروزه شماره مجازی یک راه حل ساده و مقرون به صرفه است که می تواند به توسعه تجارت شما فراتر از محدوده یک خط تلفن سنتی کمک کند.

شماره مجازی شماره تلفنی است که به صورت مستقل و بدون نیاز به خطوط مخابراتی عمل می کند و به کاربر این امکان را می دهد تا بتواند در موقعیت ها و منطقه ها مختلف با کشورهای مختلف ارتباط داشته باشد. از شماره مجازی به نام شماره آنلاین هم یاد می شود.

به طور کلی، شماره تلفن های متداول و سنتی برای یک خط تلفن طراحی شده اند که از طریق شرکت مخابرات و یا شرکت های مستقل به خانه یا محل کار وصل می شوند و افراد فقط می توانند به صورت ثابت و در یک نقطه مشخص از آنها استفاده کنند. تلفن های همراه اگرچه از تلفن ثابت کاربرد بیشتری دارند، اما برای تأمین پوشش به برج های تلفن همراه وابسته هستند.

با ساخت شماره مجازی شما به راحتی می توانید محدودیت های فیزیکی موجود در خطوط ارتباطی سنتی را از بین ببرید و آزادانه و با کنترل و انعطاف بیشتری با سراسر دنیای ارتباط برقرار کنید.

آیا کلاب هاوس نیاز به شماره مجازی دارد؟

این سوالی هست که خیلی پرسیده میشود که آیا کلاب هاوس هم نیاز به شماره مجازی دارد یا میتوان با شماره مجازی وارد کلاب هاوس شد؟ به نقل از سایت های آموزشی ایران همانند برتر آموز، زومیت و فرانش شما برای کلاب هاوس نیازی به شماره مجازی ندارید اما میتوانید بعد از دانلود کلاب هاوس از برتر آموز برای اندروید و آیفون با شماره مجازی وارد این برنامه شوید و از امکانات کلاب هاوس هم استفاده کنید.

نحوه ساخت شماره مجازی

ساخت شماره مجازی را می توان از چند طریق انجام داد. برخی از آنها به صورت رایگان خدمات مختلفی را در بیش از 120 کد منطقه در سراسر دنیا به مردم ارائه می دهند، و برخی دیگر هم به صورت اشتراک سالانه و یا ماهانه کار می کنند و برای استفاده از خدمات آنها باید هزینه ای را پرداخت کرد.

در حال حاضر شرکت های زیادی در سراسر دنیا خدمات زیادی برای ساخت شماره مجازی در اختیار مخاطبان خود قرار می دهند.

برای ساخت شماره مجازی کافیست شرکت ارائه دهنده مورد نظر را انتخاب و برنامه مورد نظر را بر روی سیستم عامل خود نصب کنید و برای اولین بار ثبت نام کنید تا نام کاربری و رمز عبور دریافت کنید تا بتوانید در هر زمانی و از هر جای از آن استفاده کنید.

اپل آی دی چیست؟

اپل آی دی حسابی است که معمولا کاربران برای ورود و دسترسی به خدمات ارائه شده اپل مانند:

  • App Store
  • Apple Music
  • iCloud
  • iMessage
  • FaceTime

و موارد دیگر از آن استفاده می کنند. این موضوع شامل آدرس ایمیل و گذرواژه ای است که برای ورود به سیستم استفاده می کنند و همچنین کلیه اطلاعات تماس، پرداخت و امنیتی که در سرویس های اپل استفاده می کنند. برای این که بتوانید از تمامی خدمات و برنامه های اپل استفاده کنید، البته برای کاربران ایرانی و چند کشور دیگر، لازم است تا در هنگام ثبت نام از شماره مجازی استفاده کنید.

نحوه ساخت اپل آی دی با شماره مجازی

جهت ساخت شماره مجازی برای اپل آی دی خود می توانید از اپلیکیشن Textnowاستفاده کنید. شما می توانید با استفاده از این اپلیکیشن پیش شماره مجازی آمریکا را برای خود ایجاد کنید. البته برنامه های دیگری هم مانند Google voice (برنامه رایگان) وجود دارد که می تواند از آنها هم استفاده کنید.

مراحل ساخت اپل آی دی با شماره مجازی:

1- ابتدا باید سایت ساخت اپل ایدی را انتخاب و وارد آن شوید

2- در مرحله بعد روی Create Your Apple ID در قسمت بالای صفحه ضربه بزنید تا وارد آن شوید

3- در این بخش باید مشخصات خواسته شده خود را وارد کنید، این مشخصات عبارتند از:

  • نام و نام خانوادگی: از نام جعلی استفاده کنید
  • کشور: بهتری است united states را برای آن انتخاب کنید
  • تاریخ تولد: باید به میلادی وارد شود
  • آدرس ایمیل: ایمیل معتبری را وارد کنید
  • پسورد و تکرار پسورد: ترکیبی از حداقل 8 حرف کوچک و بزرگ و عدد باشد
  • شماره تلفن: اگر قبلا ساخت شماره مجازی را امتحان کرده و پیش شماره مجازی آمریکا را دارید آن را وارد کنید. برای دریافت پیامک گزینه text message را بزنید
  • ارسال خبرنامه و تبلیغات: در صورت تمایل به دریافت تبلیغات می توانید این گزینه را فعال و غیر فعال کنید.

4- بعد از انجام مراحل بالا به صورت صحیح، دو کد 6 رقمی برای شما ایمیل می شود، می بایست این دو کد را در دو مرحله در فیلد های ایمیل و کد SMS وارد کنید.

5. اگر به درستی مراحل موجود را انجام داده باشید اپل آی دی شما فعال خواهد شد.

منبع مقاله : https://bartaramouz.ir

تور تایلند: تور تایلند ارزان قیمت، تور سامویی، تور پوکت، پاتایا، بانکوک، چیانگ مای، کرابی را با ما تجربه کنید.

آموزشگاه ما: آموزشگاه ما | آموزش باید برای همه در دسترس باشد

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 59665

به "روش ساخت شماره مجازی از طریق برتر آموز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روش ساخت شماره مجازی از طریق برتر آموز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید