فرایند پیکان رو به صعود است، اشتباهات کمی داشتیم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، به گزارش خبرنگاران، در آخرین روز از دیدارهای دور رفت رقابت های لیگ برتر والیبال، تیم پیکان امروز با نتیجه سه بر صفر از سد تیم راهیاب ملل مریوان گذشت.

فرایند پیکان رو به صعود است، اشتباهات کمی داشتیم

علیرضا طلوع کیان سرمربی تیم والیبال پیکان پس از این بازی گفت: برنامه ای که ترسیم نموده بودیم برای تیم ما این هفته یک تورنمنت دو مسابقه ای بود که در هر دو بازی پیروز شدیم به پیروزی دست یابیم. امروز عملکرد قابل قبولی داشتیم. عملکرد تیم عالی بود. در حمله، دریافت و سرویس نمایش خوبی داشتیم و اشتباهات تیم نیز پایین بود. همه این عوامل یاری کرد تا پیروز شویم. فرایند تیم والیبال پیکان رو به رشد است. از زمانی که راهنمایی تیم را برعهده گرفتم، فرایند رو به صعود را در پیش داشتیم.

سرمربی تیم والیبال پیکان اضافه نمود: از باشگاه، کادر فنی و بازیکنان که غیرت به خرج دادند تشکر می کنم. چند بازیکن آسیب دیده هم داریم. بازیکنان از نظر روحی روانی خودشان را پیدا نموده اند. امیدوارم در نیم فصل دوم نیز همین فرایند را ادامه دهیم.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 47307

به "فرایند پیکان رو به صعود است، اشتباهات کمی داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند پیکان رو به صعود است، اشتباهات کمی داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید