زیباترین شهرهای جهان-قسمت دوم

به گزارش مجله یک کامپیوتر، زیباترین شهرهای دنیا

اگرچه تعداد شهرهای زیبای دنیا از شمارش خارج است اما از این میان، زیبایی بعضی شهرها زبانزد است و بین مردم بیش از دیگر شهرهای زیبای دنیا شناخته شده اند. در نوشته قبل بعضی از زیباترین شهرهای دنیا را برشمردیم و در ادامه نیز 5 شهر دیگر از این لیست را به شما معرفی می کنیم.

زیباترین شهرهای جهان-قسمت دوم

5) سانفرانسیکو (ایالات متحده امریکا)

شهر زیبای سانفرانسیسکو شهری ساحلی و با تپه های بلند و رویایی است که جاذبه های گردشگری زیادی نظیر تراموای کابلی، پل های زیبا، آلکاتراز و البته شیرهای دریایی دارد. بهتر است برای دیدن این شهر زیبا از دوچرخه بهره ببرید.

بهترین زمان سفر به سان فرانسیسکو:

پاییز (سپتامبر تا نوامبر) بهترین فصل برای بازدید از سان فرانسیسکو است که هوایی ملایم و آفتابی درخشان دارد. بهار نیز زمان مناسب دیگری برای سفر به سانفرانسیسکو است که البته انتظار بادهای بهاری را داریم. شهر دروازه طلایی در تابستان نیز شاهد افزایش چشمگیر توریست است اما این زمان برای بازدید از سان فرانسیسکو مناسب نیست چون این شهر اغلب توسط یک لایه مه پوشیده شده که سبب می گردد شما مناظر زیبا را از دست بدهید. روزهای زمستان در سانفرانسیسکو اغلب بارانی و سرد است.

خرید بلیط ارزان قیمت سانفرانسیسکو

رزرو هتل های سانفرانسیسکو

4) رم (ایتالیا)

رم گنجینه ای از آثار تاریخی است که از معماری کلاسیک الهام گرفته و دارای زیباترین خیابان ها و میادین است. البته هرکسی به رم، شهر ابدی، سفر می نماید به دیدن مکان های مشهور آن نظیر واتیکان، کلوسئوم، موزه واتیکان، کلیسای سن پیر، فواره تروی، قلعه سن آنجلو می رود.

بهترین زمان سفر به رم:

بهار (آوریل تا ژوئن) و پاییز (اواخر سپتامبر تا اکتبر) بهترین زمان برای سفر به رم است. دمای هوا معتدل و روزها آفتابی است و هنوز جمعیت توریست ها زیاد نشده است. در تابستان جمعیت زیادی از توریست ها به رم می آیند و هوا به صورت نامطلوبی گرم است. در زمستان نیز رم هوای مرطوب و روزهای خاکستری دارد و به طور چشمگیری سرد می گردد.

خرید بلیط ارزان قیمت رم

رزرو هتل های رم

3) نیویورک (ایالات متحده)

نیویورک یکی از بزرگترین مقصدهای جهان است که شیوه زندگی شهری را تعریف می نماید. در این شهر می توانید بعضی از بهترین موزه و کلکسیون های جهان را ببینید. باید اعتراف کرد که نیویورک برای توریست ها شهر گرانی است ولی کارهای رایگانی نیز وجود دارد که می توان انجام داد.

بهترین زمان سفر به نیویورک:

هر زمانی از سال برای سفر به نیویورک مناسب است. در اوایل پاییز نسیم دل انگیزی می وزد، دمای هوا ملایم است و شاید بهترین زمان برای سفر به نیویورک باشد. زمستان در نیویورک ممکن است سرد باشد ولی به این معناست که هتل ها قیمت کمتری دارند. بهار در نیویورک بسیار زیبا و دلفریب است. می توان در خیابان ها قدم زد از فروشگاه های اطراف سنترال پارک خرید کرد و از زیبایی های شهر لذت برد. نیویورک در تابستان بسیار گرم و غیرقابل تحمل است. سعی کنید از جولای تا آگوست از سفر به نیویورک اجتناب کنید.

خرید بلیط ارزان قیمت نیویورک

رزرو هتل های نیویورک

2) ونکوور (کانادا)

ونکوور یکی از زیباترین شهرهای جهان است که در میان کوه های دیدنی، آب های وحشی و جنگل های سرسبز و پرباران واقع شده است، جایی که آسمان خراش های شیشه ای این مناظر را منعکس نموده و شهر را غرق در زیبایی می نمایند. به همه این ها رفتار محبت آمیز ساکنان ونکوور را اضافه کنید تا یک سفر رویایی را برای شما رقم بزند.

بهترین زمان سفربه ونکوور:

ونکوور برای باران های فراوان پاییز، زمستان و بهار شهرت دارد. بنابراین سعی کنید بین ماه های ژوئن و سپتامبر که هوا خشک تر و قابل اعتمادتر است به ونکوور سفر کنید.

خرید بلیط ارزان قیمت ونکوور

رزرو هتل های ونکوور

1) کیپ تاون (افریقای جنوبی)

خوشبختانه زیباترین سواحل جهان، زیباترین کوه های پوشیده از شکوفه، تپه های پر از تاکستان، مناظر دیدنی، کافه ها و رستوران های خوب تصویر غیرقابل باوری است که در کیپ تاون افریقای جنوبی می بینیم که آن را به یکی از بهترین مکان گردشگری جهان تبدیل نموده است.

بهترین زمان سفر به کیپ تاون:

ماه های گرم و خشک تابستان در کیپ تاون از اواخر اکتبر تا آوریل و مارچ است. دما در اواسط دسامبر و فوریه به اوج خود می رسد و این زمانی است که شما می خواهید برای تعطیلات به سواحل کسپ تاون بروید.

خرید بلیط ارزان قیمت کیپ تاون

رزرو هتل های کیپ تاون

زیباترین شهرهای جهان - قسمت اول

بهترین شهرهای اروپایی برای سفر کدامند؟

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس‌ها

منبع: فلای تودی
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 10246

به "زیباترین شهرهای جهان-قسمت دوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین شهرهای جهان-قسمت دوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید